شناسهٔ خبر: 36070186 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تاکید بر بومی‌سازی رشته‌های پایه ورزشی در ورامین

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در رشته ورزشی که در لیگ برتر سهمیه داریم، در پایه‌ها باید سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم این رشته را در شهرستان بومی‌سازی کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، مسئولان ارشد شهرستان ورامین از جمله سید حسین نقوی‌حسینی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین کاغذلو فرماندار شهرستان ورامین، ابراهیم شیرکوند رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین، علی کریمی رئیس هیئت سوارکاری استان تهران، معاونین فرماندار ، بخشداران و اعضای شورای شهر ورامین به همراه روسای ادارات شهرستان از مجموعه ورزشی سوارکاری در روستای خورین شهرستان ورامین بازدید کردند.

سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی در بازدید میدانی از این مجموعه سوارکاری اظهار داشت: با توجه به جایگاه والای ورامین در ورزش در سطح ملی و حضور چندین تیم از شهرستان ورامین در لیگ‌های برتر کشور، نیاز به زیرساخت‌هایی با کیفیت بین‌المللی در این شهرستان به شدت احساس می‌شود که امیدواریم با همدلی و وحدت مسئولان این زیرساخت‌ها هرچه زودتر فراهم شود.

نقوی گفت: مجموعه ورزشی تفریحی سوارکاری روستا خورین ورامین را باید یکی از بزرگترین و مجهزترین مجموعه‌های مجهز کشور در سوارکاری دانست و ساخت این مجموعه، آینده روشنی را در سوارکاری شهرستان ورامین رقم خواهد زد.

وی بیان داشت: مجموعه ورزشی سوارکاری در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع در حال احداث است که دارای دو سالن سرپوشیده با استانداردهای بین‌المللی و دارای ۳۳ باکس و ۴ زین خانه است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: ورزشکاران دشت ورامین از پتانسیل‌های بالا برخوردار هستند، باید این ورزشکاران توسط مسئولان مورد حمایت قرار گیرند تا در آینده در رشته ورزشی بیشتر در لیگ برتر کشور سهمیه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با احداث مجموعه‌های ورزشی توسط دولت و بخش خصوصی علاقه‌مندی جوانان و نوجوان به رشته‌های ورزشی بیشتر می‌شود و آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

نقوی در پایان گفت: در رشته ورزشی که در لیگ برتر سهمیه داریم، در پایه‌ها باید سرمایه‌گذاری کنیم تا بتوانیم این رشته را در شهرستان بومی‌سازی کنیم و از توانمندی جوانان شهرستان بهره‌مند شویم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/ث30

نظر شما