شناسهٔ خبر: 36070012 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

ترین‌های هفته هفتم لیگ برتر

ترابی بازیکن هفته، استقلال تیم برتر

صاحب‌خبر -

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بازیکن پرسپولیس به عنوان بازیکن هفته انتخاب شد و استقلال هم با یک برد پرگل تیم برتر لقب گرفت. به گزارش فارس، در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال هر 4 تیم اول جدول در خانه  حریف پیروز شدند. سپاهان، تراکتور، شهر خودرو و فولاد خوزستان بردهای خارج از خانه به دست آوردند البته فقط تراکتور و استقلال بردهای پرگلی به دست آوردند. مهدی ترابی هم با حرکت فرهنگی و با بصیرتی که انجام داد بدون تعارف بازیکن هفته لقب گرفت. حرکتی که بازتاب‌های مثبت زیادی در بین مردم و مسئولان داشت.
نتایج هفته هفتم:
سایپا صفر- استقلال 4
نساجی مازندران صفر- تراکتور 4
گل گهرسیرجان صفر- سپاهان 2
ذوب آهن اصفهان صفر- شهر خودرو 2
پرسپولیس 2- پیکان یک
ماشین سازی تبریز 2- فولاد خوزستان 3
پارس جنوبی صفر - صنعت نفت آبادان صفر
نفت مسجدسلیمان یک - شاهین بوشهر صفر
تیم هفته: استقلال 
استقلال و تراکتور اگرچه بردهای 4 بر صفر در خانه حریف به دست آوردند اما استقلال به دلیل اینکه اولین کلین شیت لیگ را انجام داد گام رو به جلویی برداشت و توانست در جدول لیگ 5 پله صعود کند به همین دلیل شاگردان استراماچونی تیم هفته لقب گرفتند.
بازیکن هفته: مهدی ترابی
مهدی ترابی بدون شک بازیکن هفته است زیر او هم گلزنی کرد و هم روی پیراهنش شعار مکتبی و هوشمندانه‌ای را درج کرد و نوشت «تنها راه نجات کشور= اطاعت از رهبری» و این شعار را به دو زبان فارسی و انگلیسی به نمایش گذاشت. شعاری که بازتاب‌های مثبتی را حتی در بین مسئولان سیاسی کشور داشت. ترابی البته اعلام کرد این شادی پس از گل او کاملا دلی بوده است و بر اساس اعتقاداتش این شادی بعد از گل را انجام داده است.
مربی هفته؛ استراماچونی
آندره استراماچونی را باید مربی برتر هفته دانست. مربی ایتالیایی که توانست بالاخره به یک برد پرگل در لیگ برتر برسد و برای اولین مرتبه هم تیمش در لیگ برتر گلی دریافت نکند. البته  باید از امیر قلعه نویی و مصطفی دنیزلی هم به دلیل اینکه همچنان تیم شان را در رده‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند تقدیر کرد. سپاهان و تراکتور هنوز در لیگ برتر گلی دریافت نکرده اند و باخت هم نداشته‌اند.
ناکام هفته؛ علیرضا منصوریان
سرمربی تیم ذوب آهن با وجود اینکه در 7 هفته نتوانسته بردی به دست بیاورد بعد از شکست خانگی در نشست خبری از هواداران تیم ذوب آهن گلایه کرد! حرف‌های او خیلی شبیه به حرف‌هایش در روزهای آخر حضورش در استقلال بود. بدون تعارف منصوریان ناکام هفته است البته رضا مهاجری سرمربی نساجی هم که شکست خانگی 4 بر صفر را متحمل شد می‌تواند در کنار منصوریان به عنوان ناکام قرار بگیرد فقط با این تفاوت که مهاجری از هواداران تیمش بابت شکست عذرخواهی کرد اما منصوریان از آنها گلایه کرد.
بازی هفته: ماشین سازی - فولاد خوزستان
این بازی تنها مسابقه هفته بود که 5 گل داشت و سهم فولاد سه گل بود. به همین دلیل این مسابقه پر گل و جذاب مسابقه هفته لقب گرفت.
 گلزنان برتر:
5 گل
شهریار مغانلو( پیکان)
3گل:
سعید واسعی (پیکان)
علی شجاعی (نساجی مازندران)
محمدرضا سلیمانی (سایپا)
محمد نوری (پارس جنوبی جم)
احمدرضا زنده روح (ماشین‌سازی‌تبریز)

برچسب‌ها:

نظر شما