شناسهٔ خبر: 36068527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تیم های منتخب هفته گذشته لیگ های معتبر اروپایی از نگاه هواسکورد (18 تا 21 اکتبر 2019)

شهروز حدادیان

سایت هواسکورد اقدام به انتشار تیم های منتخب لیگ های معتبر اروپایی در هفته ای که گذشت (18 تا 21 اکتبر 2019) نموده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری - آرتم زیوبا، آنخل دی ماریو و آندریاس کورنلیوس سه بازیکنی بودند که با دریافت نمره 10 هفته بسیار خوبی را سپری کردند.

تیم منتخب هفته نهم لالیگا:

در هفته نهم لالیگا، دپورتیوو آلاوز، گرانادا و اتلتیک بیلبائو با دو نماینده بیشترین بازیکن را در تیم منتخب داشتند و خسوس ناواس و ایکر مونیاین با نمره 8.7 بیشترین نمره را دریافت کردند.

تیم منتخب هفته نهم لیگ برتر:

سیتیزن ها با داشتن چهار نماینده باز هم بهترین عملکرد هفته را داشتند و جک گریلیش هافبک استون ویلا با نمره 9.3 بهترین بازیکن هفته شد.

جک گریلیش

تیم منتخب هفته هشتم سری آ:

پارما با نتیجه بسیار خوبی که مقابل جنوا گرفت با سه نماینده، بیشترین بازیکن را در تیم منتخب هفته دارد. آندریاس کورنلیوس مهاجم دانمارکی پارما با هت تریکی که در این هفته انجام داد، با نمره کامل، بهترین بازیکن هفته شد.

تیم منتخب هفته هشتم بوندسلیگا:

بروسیا دورتموند و کلن به سه نماینده، بیشترین بازیکن را در تیم هفته بوندسلیگا دارند. سرژ گنابری مهاجم بایرن مونیخ با نمره 9.7 بهترین بازیکن هفته مسابقات شد.

تیم منتخب هفته دهم لیگ 1 فرانسه:

موناکو و المپیک لیون دو نماینده در تیم منتخب لیگ فرانسه دارند و آنخل دی ماریا با نمره 10 بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

تیم منتخب هفته دهم اردیویژه هلند:

ویتسه آرنهم بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته لیگ هلند داراست و برایان لینسن کاپیتان این تیم با نمره 9.2 بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه:

زنیت پنج نماینده شامل سردار آزمون در تیم منتخب هفته دارد و از این لحاظ رکورددار است. آرتم زیوبا نیز با نمره 10 بهترین بازیکن هفته لقب گرفت.

نظر شما