شناسهٔ خبر: 36067266 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تمهیدات ترافیکی پلیس راهور خراسان رضوی به مناسبت مراسم آخر صفر

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ازتمهیدات ترافیکی پلیس راهور خراسان رضوی در مسیرهای منتهی به حرم مطهر رضوی در هسته مرکزی مشهد، به مناسبت مراسم آخر صفرخبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حمیدرضا دهنوی گفت: این طرح از ساعت ۶ صبح دوم آبان ماه تا ساعت ۲۳ مورخ هفتم آبان ماه، با حضور کلیه کارکنان پلیس راهور با استفاده از جرثقیل و خودروبرهایی که پیش‌بینی شده اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی ادامه داد: اجرای محدودیت ترافیکی از ساعت 11 روز چهارم آبان تا خاتمه مراسم ادامه دارد.

وی از مسدود شدن مسیر میدان شهدا، تقاطع شهید گمنام، پنجراه نواب صفوی و میدان بسیج، تقاطع شهید اندرزگو، چهارراه شهدا و تقاطع زرینه، میدان گنبد سبز، میدان ۱۷ شهریور، میدان توحید و تقاطع امت وحدت به سمت حرم مطهر طی این مدت خبر داد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی اظهار کرد: در ضلع جنوبی خیابان نواب صفوی (حرم مطهر به پنجراه) از ورود هیئات مذهبی به لاین مذکور جلوگیری می شود تا در صورت لزوم جهت امدادرسانی به زیرگذر حرم مطهر استفاده و تابلوهای مربوطه از جهت عبور دوطرفه در لاین جنوبی با هماهنگی نصب می شود.

دهنوی خاطرنشان کرد: پارک وسائل نقلیه در زیرگذر حرم خیابان شیرازی از میدان شهدا تا حرم ، خیابان آیت الله خزعلی حد فاصل تقاطع شهید اندرزگو تا میدان بسیج و خیابان آیت الله بهجت تا تقاطع زرینه و خیابان‌های شهید نواب صفوی و طبرسی تقاطع شهید گمنام تا حرم مطهر، از تقاطع دانش تا حرم مطهر و خیابان شهید اندرزگو از ساعت ۲۳ چهارم آبان ممنوع و پاک سازی می‌شود.

انتهای پیام/ 70068

نظر شما