شناسهٔ خبر: 36065482 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مسوولان شرایط برگزاری انتخابات سالم را در پلدختر ایجاد کنند

خرم آباد – ایرنا - معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان گفت: مسوولان با اتحاد و همدلی بستر و شرایط لازم برای برگزاری انتخابات سالم در پلدختر را ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

محمود ثمینی روز سه شنبه در جلسه معارفه فرماندار جدید شهرستان پلدختر با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره اظهار داشت: مسوولان باید در برگزاری این انتخابات به گونه ای عمل کنند که برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام افزوده شود.

وی افزود: مسوولان باید بستر و شرایطی را فراهم کنند که مردم بتوانند با انگیزه، نشاط، شادابی، علاقه مندی و اعتقاد به مشارکت خود در تصمیم گیری برای آینده کشور در انتخابات شرکت کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان بیان کرد: مسوولان نباید با رفتار خود در ذهن مردم شائبه ایجاد کنند که مردم نگران برگزاری انتخاباتی سالم شوند، بلکه باید تمام تلاش خود را برای ایجاد نظم در جهت سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، به کارگیرند تا انتخاباتی سر زنده و با حضور حداکثری در کمال سلامت و قانونمند، برگزارشود.

ثمینی یادآورشد: خدمات دولت در حوزه های مختلف و در زمان بحران بر کسی پوشیده نیست و هدف اصلی در جریان وقوع سیل نجات جان مردم بود که با تدابیر اندیشیده شده و سیاست های مجموعه دولت در زمان بحران با توجه به پیش بینی ها و پیشگیری های انجام شده، تلفات جانی بجز دو تا سه نفرشاید به علت بی احتیاطی اتفاق نیفتاد.

وی افزود: این امر با توجه به حجم بالای سیل، آسیب ها و خسارات وارده بیانگر پیشگیری های مناسب و اقدام های به موقع است که جای تقدیر دارد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: با توجه به حجم بالای بحران سیل در پلدختر وقوع این آسیب ها و خسارات بدیهی است اما شاید می بایست برای خسارات کمتر در گذشته به احداث زیر ساخت ها توجه بیشتری می شد.

وی افزود: با توجه به شدت و میزان بارندگی ها که طی یک دوره هزار ساله حجم آن غیر قابل تصور بود، در پسا سیل تدبیر و سیاست دولت این بودکه ابتدا تامین مسکن و معیشت مردم در نظر گرفته شد و اقدام های لازم در این زمینه برای ایجاد آرامش مردم انجام گرفت.

ثمینی یادآورشد: برای جلوگیری از تکرار خسارت و آسیب ها در بارندگی های آینده پیش بینی ها و پیشگیری های لازم در رابطه با رسوب برداری و تکمیل دیواره ساحلی شهر پلدختر صورت گرفته که باید به آن توجه و سرعت بیشتری بگیرد.

وی به اربعین حسینی اشاره و با تقدیر از همه مسوولان، موکب داران و دست اندرکاران پذیرایی از زایران حسینی، افزود: حضور میلیونی مردم در پیاده روی اربعین حسینی دشمن را به وحشت انداخت، به همین منظور تلاش خود را برای انصراف مردم از شرکت در این پیاده روی انجام داد.

ثمینی تاکید کرد: فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در پلدختر و دنبال کننده سیاست های دولت با قانون مداری و بی طرفی در ایجاد بستر لازم برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تلاش خواهد کرد.

نظر شما