شناسهٔ خبر: 36065481 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

بشار اسد: اردوغان دزد است

وقتی در معرض تجاوز یا سرقت قرار می‌گیریم، باید در کنار یکدیگر باشیم و با هم همکاری کنیم. اما برخی سوری‌ها این کار را به ویژه در سال‌های اول جنگ نکردند.

صاحب‌خبر -

بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه روز سه‌شنبه و در جریان یک دیدار غیر منتظره از نیروهای نظامی این کشور در جبهه ادلب گفت: « نبرد ادلب نبرد اساسی برای پایان دادن نهایی هرج و مرج و تروریسم در همه مناطق سوریه است.»

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) اسد با انتقاد تند از عملیات چشمه صلح ترکیه در شمال سوریه گفت: «اردوغان دزد است…کارخانه، گندم و نفت را دزدید و امروز زمین را به سرقت می برد.»  وی خطاب به نظامیان حاضر در شهرک الهبیط در ریف (حومه) ادلب افزود: «همه مناطق سوریه مهم است ولی آن چه اولویت ها را مشخص می کند اوضاع نظامی روی زمین است.»

ارتش سوریه هفته گذشته و همزمان با عملیات نظامی ترکیه در مناطق تحت کنترل نیروهای کرد، نیروهای خود را به شماری از شهرهای شمالی و از جمله کوبانی اعزام کرد.

رئیس جمهوری سوریه همچنین با انتقاد تلویحی از یگان‌های مدافع خلق کرد (ی‌پ‌گ) گفت: «وقتی در معرض تجاوز یا سرقت قرار می‌گیریم، باید در کنار یکدیگر باشیم و با هم همکاری کنیم. اما برخی سوری‌ها این کار را به ویژه در سال‌های اول جنگ نکردند. به آن‌ها گفتیم که دل به خارج نبندید بلکه به ارتش و ملت و میهن دل ببندید. اکنون آن‌ها به آمریکا تکیه کرده‌اند.»/ یورونیوز

کلمات کلیدی

برچسب‌ها:

نظر شما