شناسهٔ خبر: 36065325 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تهران| سطح پوشش بیمه سلامت در دماوند افزایش پیدا می‌کند

فرماندار شهرستان دماوند با تأکید بر افزایش پوشش بیمه سلامت در این شهرستان گفت: با توجه به پایلوت بودن شهرستان دماوند در بسیاری از شاخص‌های بهداشت و درمان در استان تهران، مردم باید نسبت به این امر مهم در دماوند ترغیب شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، مجید صفری امروز در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت استان تهران با اشاره به کمبود سرانه‌های درمانی استان اظهار داشت: با وجود اینکه 52 درصد درآمد کل کشور از استان تهران تأمین می‌شود اما متأسفانه این استان جزو استان‌های محروم محسوب می‌شود.

وی با تأکید بر افزایش پوشش بیمه سلامت در شهرستان دماوند تصریح کرد: تداوم در اجرای طرح تحول سلامت در راستای برنامه ششم توسعه می‌تواند سبب افزایش خدمات درمانی، تقویت تجهیزات و امکانات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی بیشتر شود.

فرماندار شهرستان دماوند افزود: با توجه به پایلوت بودن شهرستان دماوند در بسیاری از شاخص‌های بهداشت و درمان در استان تهران، مردم باید نسبت به این امر مهّم در دماوند ترغیب شوند.

صفری همچنین با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در دماوند بیان کرد: پروژه‌های عمرانی بیمارستان سوم شعبان دماوند در حال انجام است و علاوه بر آن تلاش داریم تا کیفیت ارائه خدمات‌ به مردم نیز در بیمارستان‌های این شهر تقویت شود.

وی همچنین در پایان با اشاره به تراکم بیماران در بیمارستان سوم شعبان خاطرنشان کرد: با تکمیل پروژه  بیمارستانی حضرت فاطمه(س) به صورت کامل قطعاً از میزان مراجعه‌کنندگان به بیمارستان سوم شعبان دماوند کاسته می‌شود.

انتهای پیام/ح

نظر شما