شناسهٔ خبر: 36063543 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خدمات دندانپزشکی اطفال در دندانپزشکی پرنس

صاحب‌خبر -

در دندانپزشکی پرنس خدمات دندانپزشکی اطفال شامل ترمیم و درمان ریشه دندان، فیشور سیلنت و فلوراید تراپی، کشیدن دندان، فضا نگهدارنده و . . . با کیفیت بالا در محیطی کودکانه با حضور دندانپزشکان مجرب دکتر علی بقالیان متخصص دندانپزشکی کودکان و دکتر هدی بهرامیان جراح دندانپزشک ارائه می شود.

در صورت مشاهده هر گونه دندان پوسیده در دهان فرزندتان به دندانپزشکی تخصصی کودکان مراجعه کنید، دندانپزشک متخصص اطفال با کمک وسایل مخصوص کودکان اقدام به حذف پوسیدگی دندان و ترمیم دندان های کودک با آمالگام یا مواد همرنگ دندان می نماید، دندانپزشک به بهترین نحو ممکن دندان فرزندتان را ترمیم می کند، بهتر است برای رفع مشکلات دندانی کودک به موقع به دندانپزشکی مراجعه کنید.

روکش دندان شیری

در برخی مواقع به علت مراجعه دیرهنگام به دندانپزشکی و اقدام نسبت به ترمیم و درمان دندان کودک بخش زیادی از دندان آسیب می بیند و دندانپزشک مجبور است بخش زیادی از دندان را تخلیه کند, در چنین شرایطی به علت وسعت زیاد پوسیدگی دندان با تشخصی دندانپزشک نیاز به روکش دندان شیری کودکان می باشد.

فضا نگهدارنده

گاهی اتفاق می افتد که به دلایل مختلف دندان کودک زودتر از موعد می افتد، در چنین شرایطی احتمال حرکت دندان های اطراف به سمت فضای خالی وجود دارد، متخصص دندانپزشکی اطفال با گرفتن قالب از دهان کودک و تهیه یک فضا نگهدارنده ضمن حفظ فضای از دست رفته دندان شانس رویش دندان دائمی زیرین را بالا می‌برد و از نهفتگی دندان دائمی کودک جلوگیری می کند.

فیشور سیلنت

دندان های آسیاب کرسی تازه رویش یافته کودکان در بسیاری از موارد دارای شیارهای عمیقی هستند، کودکان به علت توانایی محدود شان در تمیز نگهداشتن این دندان ها احتمال پوسیدگی این دندان ها را بالا می برند، معمولاً برای این دندان های کودکان دندانپزشکان فیشور سیلنت را توصیه می کنند، فیشور سیلانت با مهر و موم کردن و بستن شیارهای دندان از گیر کردن مواد غذایی در شیارهای دندان های آسیاب از بروز پوسیدگی در این دندانها پیشگیری می کند.

درمان دندانپزشکی تحت بیهوشی یا آرامبخشی

در برخی مواقع ممکن است تعداد دندان های پوسیده بچه ها زیااد باشد و همچنین کودک دچار استرس و اضطراب شدید از درمان‌های دندانپزشکی باشد. در چنین مواردی متخصص دندانپزشکی کودکان با بررسی وضعیت دهان و دندان های کودک ممکن است درمان دندانپزشکی تحت آرام بخشی و یا بیهوشی را پیشنهاد دهد.

سلامت دندان ها و دهان کودکان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، برای داشتن دندان های سالم در بزرگسالی لازم است از از همان دوران کودکی دندان ها به خوبی مراقبت شود تا آنها در سنین بالاتر نیز از سلامت مناسب دهان و دندان برخوردار باشد، بهتر است کودک در سنین یک سالگی برای معاینه نزد دندانپزشک برده شود.

نظر شما