شناسهٔ خبر: 36061019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

واکنش سعید فتاحی به اعتراض بازیکنان استقلال به فشردگی بازی‌ها

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: برخی از دوستان و بازیکنان استقلال اعتراض کردند اما فشردگی نیست خیلی از بازیکنان در هفته دوم و سوم مصدوم شدند که در این هفته‌ها اصلاً فشردگی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مواردی که باید در تقویم در نظر گرفته شود در ایران بیشتر است، ما مناسبت‌ها، اعیاد و وفات‌ها را داریم مثلاً ما نتوانستیم در4 آبان بازی بگذاریم چون رحلت پیامبر اسلام (ص) است یا روزهای 6 و 7 آبان هم شهادت امام رضا (ع) است، ما چاره‌ای نداشتیم اما بعضی اوقات هم است که تقویم به ما اجازه می‌دهد بازی‌ها را جلوتر برگزار کنیم مثل بازی‌های ماشین‌‌سازی و فولاد خوزستان، پارس جنوبی و نفت آبادان، پرسپولیس و پیکان که امکان جابجایی بود و یک روز به جلوتر آوردیم تا پوشش خبری هم بهتر شود.

وی در مورد اعتراض بازیکنان استقلال به فشردگی بازی‌های لیگ، گفت: برخی از دوستان و بازیکنان استقلال اعتراض کردند اما فشردگی نیست خیلی از بازیکنان در هفته دوم و سوم مصدوم شدند که در این هفته‌ها اصلاً فشردگی وجود ندارد. بازیکنان استقلال از امکانات باشگاه‌‌ هم گله داشتند در گذشته هر کادر فنی یک مربی و دستیارانش بود اما الان کادرها به غیر از مربیان چندین نفر دیگر را هم دارند.

نظر شما