شناسهٔ خبر: 36056002 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

آغاز مرحله نهایی لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور با یک پیروزی برای گیلان

مرحله پایانی لیگ تکواندو نونهالان دختر کشور جام شکوفه های تکواندبا یک پیروزی و یک شسکت برای تیم گیلان همراه بود

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، رئیس هیات تکواندو گیلان اظهار داشت: مرحله پایانی لیگ نونهالان دختر کشور جام شکوفه های تکواندو با انجام دیدارهای هفته اول و دوم آغاز وه تیم گیلان با کسب یک پیروزی و یک شکست حائز رتبه چهارم این رقابت ها شد.
محسن سترگی افزود: در مرحله نهایی رقابت های تکواندو دختران کشور تیم های آکادمی تکواندو ابزار و یراق توسن، پروین تحریر تبریز، لوازم خانگی کن، هیات تکواندو استان گیلان، هیات تکواندو دورود، هیات تکواندو شهرستان فلاورجان، هیات تکواندو شهرستان محمدیه و هیات تکواندو شهرستان کرج به صورت متمرکز با هم رقابت می کنند.
وی ادامه داد: در پایان رقابت های هفته دوم این مسابقات در تهران ، تیم لوزام خانگی کن با کسب شش امتیاز صدرنشین شد، هیات تکواندو شهرستان محمدیه با چهار امتیاز در رده دوم قرار گرفت، هیات تکواندو شهرستان کرج و هیات گیلان با سه امتیاز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
وی بیان کرد: در هفته اول از مرحله پایانی این رقابت ها ، تیم تکواندو دختران هیات گیلان به مصاف تیم تکواندو پروین تحریر تبریز رفت و با پیروزی هفت بر سه برابر حریف مرحله نهایی این رقابت ها را با پیروزی آغاز کرد.
رئیس هیات تکواندو گیلان خاطرنشان کرد: همچنین تیم دختران نونهال این استان در هفته دوم این مسابقات رو در روی تیم قدرتمند هیات تکواندو شهرستان محمدیه قرار گرفت که در نهایت با نتیجه ۹ بر یک مغلوب حریفش شد تا در پایان هفته دوم با کسب سه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گیرد.

نظر شما