شناسهٔ خبر: 36055921 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قطع دست دلالان، مطالبه بازاریان قانونمند هرمزگان

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران گفت: مهم‌ترین مطالبه بازاریان و فعالان صنفی هرمزگان که همواره با پرداخت حقوق و عوارض قانونی، همراه و پشتیبان دولت بوده و هستند کوتاه ساختن دست دلالان از بازار استان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالمجید جلالی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی اعضای اتحادیه فروشندگان لوله و لوازم بهداشتی ساختمان شهرستان با تشکر از اعضای هیات مدیره این اتحادیه اظهار داشت: تفاوت قیمت کالاها و گرانی از مبدا، به کسبه قانونمند استان آسیب وارد ساخته و بایستی برای رفع این مشکل چاره‌اندیشی شود.

وی در ادامه با تاکید بر برخورد قاطع با دلالان برای حفظ منافع فعالان صنفی استان افزود: بایستی توجه داشت که دلال سرمایه گذاری نمی‌کند، بلکه با فعالیت آنان تشویش و حرج و مرج در بازار ایجاد می شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان با اشاره به سفر اخیر ریاست دستگاه قضا به استان و بیان مشکلات حوزه بازار و اصناف از سوی ریاست اتاقف عنوان کرد: بحث عدالت مالیاتی و مباحث مرتبط با بازار در قالب گزارشی در جلسه شورای اداری استان توسط نماینده شما در اتاق اصناف به اطلاع رئیس قوه قضائیه و حاضرین در جلسه رسانده شد.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین نظام صنفی توسط فعالان در این بخش بیان داشت: تکرار تخلفات، علاوه بر ثبت و اعمال جریمه، به پلمپ واحد صنفی منتهی خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش عوارض شهرداری در بندرعباس تاکید کرد: اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف مکررا با حضور در صحن علنی و جلسات تخصصی شورای اسلامی شهر بندرعباس با حضور شهردار و معاونین این مجموعه، موضوع افزایش عوارض شهرداری را بررسی کرده و همچنین، این موضوع تا حصول نتیجه در دستور کار هیات رئیسه و کمیسیون‌های تخصصی اتاق قرار دارد.

نماینده هرمزگان در اتاق اصناف ایران در بخش پایانی سخنان خود از برگزاری جلسات متعدد اتاق اصناف با اداره کل امور مالیاتی استان در سطوح مختلف برای دستیابی به راهکار مناسب در بحث ضریب مالیاتی اشاره داشت و گفت: کسبه و بازاریان استان در خصوص ثبت انبارهای خود در سامانه اقدام کنند تا از بروز مشکلات و تبعات بعدی در امان باشند.

انتهای پیام/88031/ق

نظر شما