شناسهٔ خبر: 36054738 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

تقابل آخر پرسپولیس در مقابل شاهین+عکس

پرسپولیس جمعه سوم آبان باید در بوشهر با شاهین شهرداری این شهر روبه‌رو شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرورزشی: شاهین شهرداری بوشهر، تیمی که پس از استعفای ویسی هنوز سرمربی جدید خود را مشخص نکرده و چه بسا بازی با پرسپولیس اولین تجربه سرمربی جدید این تیم باشد.

 
از آخرین باری که پرسپولیس در بوشهر به مصاف شاهین رفت بیش از ۸ سال می‌گذرد. آخرین بار در هفته دوم لیگ یازدهم پرسپولیس در دیداری که سعید مظفری‌زاده داور آن بود در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف شاهین رفت. حمید درخشان سرمربی تیم بوشهری بود و حمید استیلی هم روی نیمکت پرسپولیس حضور داشت. مروری بر سرنوشت بازیکنانی که ۸ سال قبل در ترکیب پرسپولیس مقابل شاهین به میدان رفتند عجیب است. از جمع ۱۱ نفری که برای پرسپولیس به میدان رفتند تنها علیرضا حقیقی است که هنوز از فوتبال خداحافظی نکرده، هرچند در تیمی هم مشغول به بازی نیست.
 
محمد نصرتی دیگر بازیکن ترکیب پرسپولیس بود که در تیم دسته اولی گل ریحان البرز مربیگری می‌کند. ابراهیم شکوری دیگر مدافع پرسپولیس این روز‌ها دبیرکل فدراسیون فوتبال است و علی کریمی هم آن زمان کاپیتان پرسپولیس بود که همین چند روز پیش تا آستانه هدایت گل‌گهر سیرجان هم پیش رفت. سامان آقازمانی، غلامرضا رضایی، علیرضا محمد، شیث رضایی و غلامحسین بادامکی هم دیگر بازیکنان پرسپولیس در آخرین تقابل سرخ‌ها با شاهین در بوشهر بودند. دو بازیکن هم در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور داشتند که در کمال ناباوری دست‌شان از دنیا کوتاه شده و تنها یاد و خاطره‌شان مانده است. هادی نوروزی و مهرداد اولادی که دو مهاجم پرسپولیس در این بازی بودند هم حالا نیستند تا پس از ۸ سال تقابل سرخ‌ها در بوشهر را ببینند.
پرسپولیس در آن بازی با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد که محمد نصرتی تک‌گل پرسپولیس را به‌ثمر رساند. در ترکیب شاهین هم چهره‌هایی، چون وحید طالب‌لو، ایوان پتروویچ، علی انصاریان و هادی شکوری حضور داشتند

 

نظر شما