شناسهٔ خبر: 36053454 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه دوشنبه تا صبح سه شنبه

تهران- ایرنا- ناکامی عوامل فرقه ضاله بهاییت برای هنجارشکنی در ایام سوگواری آخر صفر، تصویب و ابلاغ آیین‌نامه‌های FATF (گروه ویژه اقدام مالی) در دولت، انتقال بیش از یکهزار و ۵۰۰ همسر اعضای گروه تروریستی داعش به عراق به وسیله آمریکایی ها و اعلام انصراف نخست وزیر رژیم صهیونیستی از تشکیل کابینه مهمترین عناوین خبری ایرنا در 12 ساعت گذشته است.

صاحب‌خبر -

                     

اخبار داخلی

شیراز- برنامه‌ریزی عوامل فرقه ضاله بهاییت برای هنجارشکنی در ایام سوگواری آخر صفر برای تحت الشعاع قرار دادن پیاده روی اربعین حسینی با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره‌کل اطلاعات استان فارس ناکام ماند.

تهران- سخنگوی شورای نگهبان در توییتر خود نوشت: لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، افزایش امید است که دولت در این زمینه نقش محوری دارد.

تهران- وزیر کشور با بیان اینکه آیین‌نامه‌های FATF (گروه ویژه اقدام مالی) در دولت تصویب و ابلاغ شده، گفت: در فرصتی که داریم با پیگیری همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با این موضوع، اقدامات دیگری هم صورت می‌گیرد.

اهواز- ناظر گمرکات خوزستان گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق از پایانه تجاری چذابه پس وقفه ۲ هفته‌ای از روز دوشنبه از سر گرفته شد.

تهران- مهدی تاج اعلام کرد تا دو الی سه روز آینده بخشی از دستمزد سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت خواهد شد.

اخبار خارجی

تهران- «رزمایش بین‌المللی دریایی ۲۰۱۹» با مشارکت ۵۰ کشور و هفت سازمان بین‌المللی به میزبانی آمریکا در منطقه غرب آسیا آغاز شد.

تهران- «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن دوشنبه شب اعلام کرد؛ جنگنده های عربستان ظرف ۱۲ ساعت گذشته در ۳۰ نوبت مناطق شمالی این کشور را بمباران کردند.

تهران- مایک پمپئو وزیر خارجه آمریکا گفت: دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور «کاملاً آماده» است در صورت لزوم، علیه ترکیه اقدام نظامی کند.

تهران- منابع خبری روز دوشنبه گزارش دادند که نیروهای آمریکایی بیش از یکهزار و ۵۰۰ همسر اعضای گروه تروریستی داعش را از اردوگاه «الهول» واقع در حومه حسکه سوریه خارج و به عراق منتقل کرده اند.

تهران- وزیر دفاع آلمان روز دوشنبه خواستار ایجاد «منطقه امن بین المللی» در شمال سوریه با مشارکت ترکیه و روسیه با هدف «کاهش تنش» شد.

تهران- «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از تشکیل کابینه فراگیر انصراف و به رئیس این رژیم اطلاع داد که قادر به این اقدام نیست.

نظر شما