شناسهٔ خبر: 36050690 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

افزایش حجم زباله در کربلا همزمان با جمع‌آوری موکب‌ها

نماینده معاونت خدمات شهری شهرداری تهران از افزایش حجم زباله در شهر کربلا همزمان با جمع‌آوری موکب‌های واقع در اطراف حرمین شریفین و به تبع آن حضور پررنگ نیروهای خدمات شهری برای نظافت معابر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از سایت شهرنوشت، روح الله بیداد با بیان اینکه نیروهای شهرداری تهران تا ۳۰ مهرماه در شهر کربلا حضور خواهند داشت، گفت: پس از روز اربعین، نیروهای خدمات شهرداری همچون روزهای گذشته در دو شیفت (هر شیفت ۴۵۰ نفر) نسبت به نظافت خیابان‌های اطراف حرم اقدام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به جمع‌آوری موکب های اطراف حرمین شریفین، میزان دورریز مواد غذایی و به دنبال آن تولید زباله افزایش پیدا کرده است. از این رو نیروهای شهرداری تهران در آخرین روزهای حضور با جدیت بیشتر معابر را نظافت می‌کنند.

 بیداد در ادامه به جلسه هیاتی از شهرداری تهران با سید جعفر موسوی امین العام عتبه حسینیه اشاره و اظهارکرد: در این جلسه از اقدامات شهرداری تهران به علت برخورداری از انسجام، نظم و برنامه‌ریزی مناسب تقدیر شد چراکه به عقیده امین العام عتبه حسینیه، حضور و پشتکار نیروهای شهرداری تهران، شهرداری کربلا را نیز به موضوع نظافت بیش از گذشته حساس کرد.

۲۳۲۳۵۲۳۵

نظر شما