شناسهٔ خبر: 36049861 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز قدیمی | لینک خبر

«کی‌روش» و اتهام دلالی با «ب.‌م» برای برگزاری دیدار کلمبیا - الجزایر

یک خبرنگار کلمبیایی در مصاحبه‌ای با برنامه‌ای رادیویی در این کشور، «کارلوس کی‌روش» را به دلالی با یک ایرانی به منظور سازماندهی و برگزاری دیدار دوستانه کلمبیا مقابل الجزایر متهم کرد.

صاحب‌خبر -

«خورخه آندرس برمودس» ملقب «اِل پاترون» (رییس) در یک برنامه ورزشی در رادیو کاراکول اظهار داشت: دیدار دوستانه تیم ملی کلمبیا مقابل الجزایر به درخواست کارلوس کی‌روش سرمربی کلمبیا و با سازماندهی شرکت «اِوُل اسپورت» (Evol Sport) برگزار شد؛ شرکتی که در زمینه‌هایی همچون پیشنهاد بازیکن به تیم‌ها و همچنین برگزاری دیدارهای ملی فعالیت می‌کند.

او این جملات را چهارشنبه هفته گذشته (۱۶ اکتبر) عنوان کرد و حالا ادعای این خبرنگار رنگ تازه‌ای به این خبر نسبتا پیش پا افتاده بخشیده است.

این خبرنگار در ادامه مدعی شد: این شرکت توسط فردی به نام مستعار (ب.م) مدیریت می‌شود؛ کسی که در زمان حضور کی‌روش در ایران نیز با وی همکاری داشته است؛ حتی مرد پرتغالی کسی بوده که وی را به تیم ملی ایران نزدیک کرده و مسئولیت برگزاری دیدارهای دوستانه این تیم را به او سپرده است.

این خبرنگار نتوانست اطلاعات تکمیلی خود را در مرود این موضوع ارائه دهد زیرا «دیگو روئدا» مدیر برنامه رادیویی مذکور حرف وی را قطع کرد و در ادامه نیز فرصت تکمیل اطلاعات و ارائه جزئیات مربوط به آن را به وی نداد.

با این وجود، این نخستین باری نیست که سرمربی پرتغالی با چنین اتهاماتی روبه‌رو می‌شود؛ او در سال ۲۰۱۸ و پس از جام جهانی روسیه، به دلیلی مشابه از سوی «علی کریمی» مورد انتقاد قرار گرفت و متهم شد.

کی‌روش به‌تازگی پس از شکست مقابل الجزایر از سوی هواداران تیم ملی کلمبیا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و گزارش‌ها حاکی از آن است که بسیاری خواستار برکناری وی شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما