شناسهٔ خبر: 36044363 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

خبرنگار کلمبیایی:

حقیقت ماجرای کی روش و خامس رودریگز

عدم دعوت کارلوس کی روش از خامس رودریگز به تیم ملی کلمبیا برای دو بازی دوستانه اخیر، واکنش های منفی زیادی را به دنبال داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا هفته گذشته در دو بازی دوستانه به مصاف شیلی و الجزایر رفت. در اولی دو تیم به تساوی بدون گل رسیدند ولی کلمبیا در برابر الجزایر با سه گل مغلوب شد. شکستی که انتقادات از کی روش را به دنبال داشت.

 

 

 

 

پس از اعلام فهرست کلمبیا برای این دو بازی و غیبت خامس در آن، رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که خامس به درخواست خودش در مادرید مانده تا در وقفه بازی های ملی بتواند زیر نظر زیدان تمرین کرده و اعتماد او را جلب کند. ادعایی که به شدت توسط کی روش تکذیب شد و او گفت که هرگز چنین درخواستی از خامس نداشته و علت عدم دعوت او کاملا فنی بوده است.

 

روز شنبه نیز فدراسیون فوتبال کلمبیا در بیانیه ای رسمی هرگونه درخواست خامس از کی روش برای نیامدن به تیم ملی را تکذیب کرد اما کارلوس آنتونیو وِلِس خبرنگار کلمبیایی در توئیتر خود نوشت:« برای راحتی خامس بود که کی روش او را دعوت نکرد. خامس از کی روش خواست که به تیم ملی نیاید و او هم پذیرفت. کی روش اما این قضیه را با یک دروغ پوشش داد. در واقع هر دو اشتباه کردند. یکی برای اینکه باشگاهش(رئال مادرید) را به تیم ملی کشورش ترجیح داد و دومی به این خاطر که حقیقت را نگفت. او سعی کرد از بازیکنش در این داستان محافظت کند.»

 

 

نظر شما