شناسهٔ خبر: 36038124 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

کامیاب: در هفته تربیت بدنی و ورزش 60 طرح ورزشی در فارس افتتاح می شود

مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش 60 طرح ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره برداری می رسد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان ، مدیرکل ورزش و جوانان فارس با اشاره به آغاز هفته تربیت بدنی و اجرای 1500 برنامه فرهنگی و ورزشی و همگانی توسط 856 هیات در 29 اداره ورزش و جوانان استان در سطح استان به خبرنگار روابط عمومیگفت: رویکرد برنامه های امسال اداره کل ورزش و جوانان بر اساس شعار وزارت " پیش به سوی ایرانی فعال " خواهد بود.
کامیاب ادامه داد: 60 طرح ورزشی در سطح استان نیز آماده افتتاح می باشد که به دلیل ایام سوگواری ماه صفر و حضور جامعه ورزش در کنار سایر اقشار جامعه در این مراسم ها و به احترام این ایام افتتاح بیشتر این پروژه ها ها بعد از ماه صفر انجام خواهد شد.
وی بیان کرد: در این هفته جامعه ورزش و جوانان فارس ضمن گلباران قبور شهدا به دیدار خانواده شهدای ورزشکار خواهند رفت.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین گفت:به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش نمایشگاهی در پارک بعث شیراز با حضور 40 هیات ورزشی برپا خواهد شد که برای نخستین بار رویکرد این نمایشگاه درکنار بازدید،انجام فعالیت های ورزشی می باشد که این برنامه نیز در راستای شعار ایرانی تدارک دیده شده است که از یکم تا سوم آبان ماه در بوستان بعثت شیراز دایر خواهد بود.
کامیاب تجلیل ویژه از پیشکسوتان ورزش فارس را نیز از جمله برنامه های هفته تربیت بدنی اعلام کرد.و گفت : بعد از ماه صفر نیز در مراسمی از قهرمانان ورزشی فارس و همچنین ورزشکارانی که تا کنون موفق به کسب سهمیه المپیک و پارالمپیک شده اند با حضور استاندار تجلیل خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس در پایان به برگزاری مسابقه چهار جانبه فوتبال در نورآباد ممسنی اشاره کرد و افزود: این رقابتها به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش و گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم زنده یاد اردشیر حسن زاده رئیس فقید اداره ورزش و جوانان شیراز و با حضور چهار تیم پیشکسوتان کازرون ، ممسنی ، یاسوج و کارکنان اداره کل ورزش و جوانان فارس طی روزهای دوم و سوم مهر ماه در نورآباد ممسنی برگزار خواهد شد .

نظر شما