شناسهٔ خبر: 36037930 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولین زمین چمن مصنوعی روستایی در خمین احداث شد

خمین - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: اولین زمین چمن مصنوعی روستایی در این شهرستان که با اعتبار حدود ۲ میلیارد ریال احداث شده است و آماده بهره برداری است.

صاحب‌خبر -

«سعید امجدی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال که اعتبار آن از ردیف ملی تامین شده در روستای لکان در ابعاد ۲۰ در ۴۰ متر در مکانی زیبا، جذاب و استاندارد احداث شده است.

وی  اظهارداشت: برای دسترسی آسان به مکان مناسب ورزشی و توسعه فرهنگ ورزش در بین جوانان این روستا و روستاهای همجوار احداث زمین چمن مصنوعی روستایی ضروری بود.

رئیس اداره  ورزش و جوانان خمین بیان کرد: زمین چمن مجموعه ورزشی شهید مطهری این شهر هم بزودی تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

امجدی افزود: عملیات اجرایی طرح بهسازی و ساماندهی زمین چمن مجموعه ورزشی شهید مطهری این شهر از سال ۹۶ با مشارکت مالی یک خیر نوع دوست کلید خورد.

وی ادامه داد: این خیر نیکوکار تاکنون برای این زمین چمن ۶میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه کرده است و زیر ساختهای این طرح تا مرحله کاشت بذر چمن آماده شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان خمین با بیان اینکه بذر چمن  این مکان ورزشی نیز تهیه شده است افزود: مرحله کاشت بذر چمن تا قبل از فصل سرما انجام می شود.

امجدی ادامه داد: در این ورزشگاه زمین چمن فوتبال مطابق با استاندارد در ابعاد ۹۰ در ۱۱۰ متر و با استفاده از شیوه های نوین کاشت و آبیاری تحت فشار ایجاد خواهد شد.

۱۱باشگاه ورزشی زیرپوشش ورزش و جوانان، ۱۲ مکان ورزشی دولتی و هفت مکان بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.

چهار هزار و ۸۰۰ ورزشکار سازمان یافته در شهر ۱۰۵ هزار نفری خمین وجود دارد.

نظر شما