شناسهٔ خبر: 36037907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

پشت‌پرده گلف‌بازی پرحاشیه کالدرون

خبرگزاری میزان نوشت:گابریل کالدرون سرمربی پرسپولیس به بازی گلف پرداخت که این کار او حاشیه‌های جدیدی به همراه خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

امروز (دوشنبه) خبری منتشر شد مبنی بر اینکه گابریل کالدرون با حضور در زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب همراه با حمید عزیزی رئیس فدراسیون این رشته به بازی گلف پرداخته است اما نکته جالب توجه اینکه بازی گلف کالدرون مربوط به سیزدهم مهر است، یعنی یک روز پس از شکست پرسپولیس به پدیده که دومین باخت متوالی این تیم محسوب می‌شد.

به نظر می‌رسد از آنجایی که این خبر می‌توانست باعث واکنش تند هواداران شود مسئولان فدراسیون گلف تصمیم گرفتند زمانی این خبر را رسانه‌ای کنند که پرسپولیس به یک برد دست پیدا کرده باشد. مشخص نیست این تاخیر در انتشار خبر به درخواست کالدرون بوده یا خیر، اما احتمالا اگر در همان زمان چنین خبری منتشر می‌شد واکنش تند هواداران پرسپولیس را به دنبال داشت. ضمن اینکه می‌توان اینطور هم استنباط کرد که کالدرون پس از دو شکست متوالی در لیگ برتر نیاز به آرامش فکری داشته و شاید بازی گلف این مربی باعث شد تیمش مقابل پیکان به پیروزی برسد.

البته کالدرون گلف‌باز حرفه‌ای محسوب می‌شود و یکی از رشته‌های محبوب او گلف است. باید دید این مربی آرژانتینی در آینده و پس از هر شکست پرسپولیس سراغ گلف خواهد رفت یا خیر.

251 251

نظر شما