شناسهٔ خبر: 36037678 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اینستاگرام و یک استیکر در استوری‌ها؛ «Invite»

اینستاگرام برای چندمین بار در حال تست یک استیکر جدید برای استوری‌ها است. استیکر «Invite» در اینستاگرام، استیکری کاربردی برای پروفایل‌های اقتصادی و کسب و کار است.

صاحب‌خبر -

به تازگی استیکر دعوت«Invite» به خانواده استیکرهای استوری اینستاگرام اضافه شده است. وقتی ما از مکانی که هستیم عکس می‌گذاریم به طور مثال یک منظره زیبا، دوستانی همیشه هستند که بلافاصله در دایرکت سوال می‌کنند: اینجا کجاست؟!، مال چه زمانیه؟! و اسمش چیه؟! اما؛ شما وقتی از این استیکر استفاده می‌کنید به فالورهای خود اجاره می‌دهید به جزئیات مکانی شما ازجمله عنوان لوکیشن، تاریخ و لوکیشن شما، دسترسی داشته باشند. البته که این استیکر برای پروفایل‌های شخصی هم قابل استفاده است. بهتر است شما این استیکر را در لیست دوستان نزدیکی که در استوری‌های خود دارید استفاده کنید و لذت ببرید.

«Invite» استیکر تبلیغاتی پروفایل‌های کسب و کار

شما می‌توانید از این استیکر در پروفایل‌های کسب و کاری خود استفاده کنید و به نوعی تبلیغات کوتاه و کافی داشته باشید که همان شامل عنوان و آدرس می‌باشد. وقتی در مکان کسب و کار خود هستید از این استیکر در استوری خود استفاده کنید و اطالاعات را به مخاطبان خود بدهید. این استیکر می‌تواند یکی از راه‌های توسعه کسب و کار شما باشد و اگر خلاقانه از آن استفاده کنید می‌تواند تعداد دنبال کننده‌‍‌های شما را افزایش دهد.

در این زمینه بخوانید: 
حذف نمایش لایک از اینستاگرام؛ یک انقلاب برای عدالت مجازی؟

نکاتی دیگر درباره این استیکر تازه وارد

گفتیم که «Invite»  شامل لوکیشن، تاریخ و عنوان لوکیشن است اما؛ الزاما نباید این لوکیشن در دنیای واقعی باشد. شما می‌توانید از تخیلات خود استفاده کنید و لوکیشن‌های مجازی خود را هم وارد این استیکر کنید. مثلا: اتاق خیال. این استیکر جدید در واقع دارای آپشنی است که می‌تواند برای ایجاد ارتباط سریعتر کمک کند. در این مرحله هیچ سخنی در مورد انتشار رسمی این استیکر وجود ندارد، اما اکتشافات و نتایج معمولاً طی دو ماه انجام و اعلام می شوند.

نظر شما