شناسهٔ خبر: 36037189 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

در نشست خبری مدیرکل ورزش و جوانان مطرح شد

بحران اسپانسر در خراسان رضوی

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی از عزم جدی این مجموعه برای رشد و پیشرفت ورزش این استان در سال جاری خبر داد و تأکید کرد برای دستیابی به اهداف مد نظر جامعه ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

صاحب‌خبر -


سینا حسینی/

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌های گروهی از عزم جدی این مجموعه برای رشد و پیشرفت ورزش این استان در سال جاری خبر داد و تأکید کرد برای دستیابی به اهداف مد نظر جامعه ورزش از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. وی افزود: برای سامان دادن به پروژه‌های نیمه تمام ورزشی و جذب اعتبارات بیشتر با مسئولان کشوری و وزارت ورزش و جوانان جلسات متعددی داشتیم تا بتوانیم در پایان سال شاهد بهره برداری ویژه از زیرساخت‌های ورزشی استان باشیم.

* ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار

وی گفت: تا پایان امسال ۵۰ زمین چمن مصنوعی و ۴۰ پروژه دیگر ورزشی هم تکمیل می‌شود و زمین چمن شماره ۲ ورزشگاه ثامن الائمه (ع) نیز تا پیش از دهه فجر امسال تکمیل و آماده بهره برداری می‌شود. ۱۵۰ طرح نیمه تمام در این استان وجود دارد که نیازمند ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار است.

وی با اشاره به آمادگی واگذاری پروژه‌های نیمه تمام به بخش خصوصی به صورت کامل یا مشارکتی اظهار کرد: هم اکنون برای ۱۴ پروژه از این تعداد متقاضی بخش خصوصی مشخص شده است. توجه ویژه ای هم به حاشیه شهر مشهد وجود دارد که در این راستا ایجاد ۲۵ زمین چمن مصنوعی، تجهیز و بهره برداری از ۱۰ خانه محله انجام شده و تجهیز ۱۰ خانه محله دیگر تا پایان امسال انجام خواهد شد.

*تنها زیر تور

اما فتاحی در پاسخ به پرسش خبرنگار قدس در خصوص سرنوشت تیم والیبال پیام برای حضور در رقابت‌های لیگ امسال گفت: متأسفانه ما تمام تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا این تیم به نماینده استان درمسابقات شرکت کند اما واقعیت تلخی که در این بین وجود دارد ما در این مسیر تنها ماندیم، اسپانسرهای زیادی برای کمک به این تیم ابراز علاقه کردند اما وقتی زمان عمل رسید هر یک به شکلی از انجام تعهدات خود طفره رفتند، با این حال امیدوارم که همه دست به دست همدیگر دهیم تا مشکلات این تیم برطرف شود. البته شهرداری بنا بود که یک کمک مالی انجام دهد اما انگار هنوز پول تزریق نشده است.

وی درپاسخ به این پرسش که آیا شورای شهر و شهرداری با وجود اینکه مجوزی برای کمک مالی به تیم‌های ورزشی ندارند، آیا این وعده را داده اند، گفت: من شخصاً با دوستان در حوزه مدیریت شهری صحبت کردم قرار شد برای حل مقطعی مشکلات تیم این مبلغ را به ما کمک کنند ان شاءالله که این مبلغ نیز تزریق شود تا بتوانیم شاهد برطرف شدن مشکلات پیام باشیم.

فتاحی در پاسخ به پرسش دیگر قدس مبنی بر اینکه اگر مشکلات این تیم حل نشد و بازیکنان فعلی که در تمرینات تیم حضور دارند، از ادامه همراهی با این تیم صرف‌نظر کردند، توضیح داد: امیدوارم که با حل مشکلات این اتفاق رخ ندهد اما باید صبر کنیم ببینیم چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

* بلاتکلیفی ۱۲ هیئت

مدیرکل ورزش و جوانان در خصوص بلاتکلیفی ۱۲ هیئت ورزشی خراسان رضوی گفت: من هم این موضوع را قبول دارم اما برخی اتفاقات از دست ما خارج است و باید در این خصوص منتظر تصمیم فدراسیون‌ها هم باشیم اما امیدوارم که در اسرع وقت سرنوشت هیئت‌های بدون رئیس هم روشن شود تا بتوانیم شاهد فعالیت پر رنگ آن‌ها در ورزش خراسان باشیم.

نظر شما