شناسهٔ خبر: 36036642 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

خلیل‌زاده راه را برای غلامی باز کرد؛

ستاره پرسپولیس ناجی بازیکن استقلال می‌شود+ عکس

هواداران استقلال با توجه به رای دیروز بسیار امیدوارند بازیکن مورد علاقه استراماچونی هم مانند مدافع پرسپولیس محرومیت‌اش تعلیق شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عارف غلامی در  دربی با اینکه روی نیمکت حضور داشت از داور کارت زرد گرفت و در پی آن هم توسط کمیته انضباطی دو جلسه محروم شد، اتفاقی که گفته شد به خاطر دست زدن او به داور بازی رخ داده است. پس از حکم صادر شده توسط کمیته انضباطی، غلامی به این کمیته مراجعه کرد تا شاید بتواند آنها را متقاعد کند که محرومیت او را نادیده بگیرند اما توضیحات این بازیکن مسئولان کمیته انضباطی را قانع نکرد و او همچنان محروم است.

این بازیکن در بازی با گل‌گهر یک جلسه محرومیت خود را پشت سر گذاشت. باشگاه استقلال به رأی کمیته انضباطی اعتراض کرده و قرار است ماجرای محرومیت غلامی دوباره بررسی شود. این بازیکن در مصاحبه‌ای از داور دربی نیز عذرخواهی کرد و گفت: قبول دارم که در دربی کار درستی انجام ندادم و در دورانی که فوتبال بازی می‌کنم اولین بار است به تصمیم داور اعتراض کرده و امیدوارم کمیته انضباطی و کمیته استیناف یک جلسه محرومیتم را به حالت تعلیق در بیاورند تا بتوانم در این موقعیت حساس به استقلال کمک کنم.

108

صبح دیروز محرومیت شجاع خلیل‌زاده، بازیکن تیم پرسپولیس، به حالت تعلیق درآمد و این بازیکن می‌توانست در صورت صلاحدید کادرفنی در بازی با پیکان پرسپولیس را همراهی کند اما دیر اعلام شدن رای باعث شد خلیل‌زاده نقشی در پیروزی تیمش نداشته باشد. با توجه به راهی که ستاره پرسپولیس در تعلیق احکام انضباطی در فصل جدید باز کرد امروز حال باید دید رای کمیته استیناف درخصوص عارف غلامی چه خواهد بود.

جلسه رسیدگی به پرونده غلامی ساعت 12 امروز برگزار می‌شود و هواداران استقلال با توجه به رای دیروز بسیار امیدوارند بازیکن مورد علاقه استراماچونی مانند مدافع پرسپولیس محرومیتش تعلیق شود، در این صورت باید گفت ستاره پرسپولیس ناجی بازیکن استراماچونی خواهد شد.

نظر شما