شناسهٔ خبر: 36035770 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

اکبرنژاد در گفتگو با مهر:

امیدوارم دست پر از جهانی بازگردیم/ آزادکاران اعزامی مشخص شدند

علیرضا هنرمنش

سرمربی تیم کشتی آزاد امید گفت: با توجه به اردوهایی که برای حضور در رقابت‌های جهانی پشت سر گذاشتیم امیدوارم دست پر از این مسابقات بازگردیم.

صاحب‌خبر -

تقی اکبرنژاد در حاشیه آخرین اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد امید برای حضور در رقابتهای جهانی ۲۰۱۹ مجارستان به خبرنگار مهر گفت: اردوی آخر ما از روز ۲۳ مهرماه در خانه کشتی آغاز شد و تا روز جمعه که به رقابتهای جهانی اعزام می شویم ادامه دارد. خوشبختانه شرایط ملی پوشان رضایت‌بخش است و امیدواریم با نتایج خوبی در این مسابقات ظاهر شویم.

وی تصریح کرد: خوشبختانه مشکل خاصی بین نفرات ترکیب اصلی نداریم و بچه ها از هر نظر برای حضور در این میدان جهانی آماده اند. ضمن اینکه هم اکنون روزهای پایانی اردوی آماده سازی را پشت سر می گذاریم و تمرینات سبک تر شده و بچه ها در حال ریکاوری و تمرینات ویژه برای حضور در مسابقات جهانی هستند.

سرمربی تیم کشتی آزاد امید ایران در خصوص ترکیب اعزامی به این رقابتها نیز گفت: ترکیب نفرات اعزامی به مجارستان انتخاب شده و ما لیست نهایی را به فدراسیون دادیم. مهمترین دغدغه ما این است که این بچه ها بتوانند در این مسابقات به بهترین شکل ظاهر شوند و نتیجه مدتها حضور در اردوهای آماده سازی را بگیرند.

اکبرنژاد در پایان گفت: پیکارهای جهانی زیر ۲۳ سال یا همان رده امید از نظر سطح کمی و کیفی تفاوت چندانی با رقابتهای جهانی بزرگسالان ندارد و همین موضوع باعث می شود تا ما کشتی های بسیار سخت و حساسی را برابر حریفان داشته باشیم. به هر حال با تمام توان به میدان خواهیم رفت تا بهترین نتیجه را کسب کنیم و برای کشورمان افتخار آفرین باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، اسامی اردونشینان تیم کشتی آزاد امید به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) نقی رضوان (آذربایجان شرقی)

۶۱ کیلوگرم: محمدباقر یخکشی (مازندران) علیرضا محمدحسنی (تهران)

۶۵ کیلوگرم: ابوالفضل حاجی پور (مازندران) علی اکبر زرودی (مازندران)

۷۰ کیلوگرم: امیرحسین حسینی (تهران) امیررضا اکبرزاده (مازندران)

۷۴ کیلوگرم: محمد نخودی (مازندران) محسن مصطفوی (آذربایجان شرقی)

۷۹ کیلوگرم: علی سوادکوهی (مازندران) سجاد غلامی (البرز)

۸۶ کیلوگرم: کامران قاسم پور (مازندران) علیرضا صادقی (البرز)

۹۲ کیلوگرم: حسین شهبازی (تهران) مجتبی عزیزی (لرستان)

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج (مازندران) مسعود خواجه صالحانی (تهران)

۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (مازندران) امیررضا صحرایی (مازندران)

سرمربی: تقی اکبرنژاد

مربیان: مسعود واحدی (مازندران) حمید آقاجانی (مازندران) علی آرین (لرستان) علی اصغر شاهقلی (تهران)

رقابت‌های کشتی زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در روزهای ۶ تا ۱۲ آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می‌شود که رقابت‌های کشتی آزاد روزهای ۶، ۷ و ۸  آبان برگزار خواهد شد.

نظر شما