شناسهٔ خبر: 36035602 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

نهایت بی شرفی یعنی همین کاری که با ترابی می کنند، مهدی حالا بیرحمانه مورد هجمه بیگانگان گرفته است؛

مسئله مهدی ترابی و دوگانه های مرگبار روشنفکری

این دوگانه های مرگبار رسانه ای، عاقبت مدعیان آزاد اندیشی داخلی و خارجی را خواهد کشت، در بحبوحه حوادث 88، وقتی که بازیکنان تیم ملی با مچ بند سبز به میدان رفتند نامش شد: «حمایت از حرکت مردمی»

صاحب‌خبر -

گروه ورزشی - اکبر شهبازی: این دوگانه های مرگبار رسانه ای، عاقبت مدعیان آزاد اندیشی داخلی و خارجی را خواهد کشت، در بحبوحه حوادث 88، وقتی که بازیکنان تیم ملی با مچ بند سبز به میدان رفتند نامش شد: «حمایت از حرکت مردمی»

مسئله مهدی ترابی و دوگانه های مرگبار روشنفکری

به گزارش بولتن نیوز، وقتی عادل فردوسی پور دربرنامه ورزشی از حسن خمینی تا ظریف مصاحبه میکند و اصغر فرهادی را اسطوره ایرانیان میخواند، حرکت سیاسی نیست.

حرکت مسعود شجاعی و علی کریمی و فردوسی پور سیاسی نیست، اما بیان اعتقاد بازیکنی که خلاف عقیده مدعیان آزاد اندیشی عمل کرده، حرکتی سیاسی است.

نهایت خفت و حقارت رسانه ای در همین رفتارهای چرک نویس های مدعی روشنفکری است، دیکتاتورهایی که مرزهای آزادی تا آنجایی برایشان ارزشمند است که به حریم محدود و مکعبی شان آسیبی نرسد، نهایت بی شرفی یعنی همین کاری که در چند ساعت اخیر دارند با مهدی_ترابی می کنند، مهدی حالا بیرحمانه مورد هجمه بیگانگان وبیگانه پسند نویسان قرار گرفته است.

...اما زیبایی صحنه امشب آنجاست که محمد_انصاری پسر با اخلاق و هیئتی پرسپولیس، مهدی را در آغوش گرفته است، روبروی دوربینها و مردم وپشت به بیگانگان

نظر شما