شناسهٔ خبر: 36034075 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

پیولی: امیدوار بودم امشب برای تولدم هدیه بگیرم اما نکات مثبتی در تیم دیدم و امیدوارم از اشتباهاتمان درس بگیریم

نوید معصومی

پیولی معتقد است بازیکنانش باید روی گل دوم زودتر آن حرکت لچه را متوقف می کردند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- از هفته هشتم رقابت های سری آ، دو تیم میلان و لچه به مصاف هم رفتند. این اولین بازی میلان تحت هدایت استفانو پیولی بود و در حالی که آنها در آستانه پیروزی بودند، در دقیقه 92 گل تساوی را دریافت کردند و بازی با نتیجه 2-2 به پایان رسید. چالهان اوعلو و پیونتک برای میلان در این بازی گلزنی کردند. استفانو پیولی پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

بازیکنانی که قبلا با آنها کار کرده ام یعنی باباکار و کالدرونی برایم مشکل درست کردند. تاسف آور است. نکات مثبتی وجود داشت اما ما پیروزی می خواستیم و به دلیل اشتباهاتمان به آن نرسیدیم. حرکات خوبی در تیم دیدم که با کیفیت و با روحیه بود اما وقتی نتیجه بازی را هنوز قابل جبران نگه می دارید، ممکن است در پایان بازی به سختی غافلگیر شوید.  

بازیکنان میلان به خوبی از توانایی های خود و این واقعیت که آنها یک پیراهن ارزشمند را می پوشند، آگاهند. آنها قادر خواهند بود خودشان عملکرد خودشان را قضاوت کنند و ما هم با دقت بازی انها را آنالیز می کنیم اما به نوعی ما تاوان بخشندگی خودمان را دادیم زیرا به دنبال توپ دویدیم و توجهی به بازیکنان دیگر نداشتیم. در بعضی از پست ها مثبت کار کردیم و در بعضی از پست ها، نه زیاد. سعی کردیم از عقب زمین خودمان بازیسازی را آغاز کنیم و با سه دفاع کار کردیم اما ممکن است در مقابل حریفی مانند رم که هفته آینده با آنها بازی داریم، این سیستم تغییر کند

بعد از فقط چند روز تمرین، بعضی ایده هایی که کار کرده بودیم را در زمین دیدم و این نشانه خوبی برای آینده است؛ هر چند که هنوز کارهای زیادی باید انجام دهیم. امیدوار بودم امشب برای تولدم هدیه بگیرم اما نکات مثبتی در تیم دیدم و امیدوارم از اشتباهاتمان درس بگیریم

پیولی در مورد دریافت گل دوم میلان در وقت های تلف شده نیمه دوم گفت:

روی آن گل کمی کمبود همکاری داشتیم. کالدرونی خوب ضربه زد اما ما چندین بار فرصت داشتیم تا زودتر، آن حرکت لچه را متوقف کنیم و اگر چنین کاری کرده بودیم، ما اینجا در مورد یک پیروزی سزاوارانه صحبت می کردیم. در کنفرانس خبری دیروز سوالات زیادی از من در مورد نظرم نسبت به تیم پرسیده شد. بعد از این بازی به شما می گویم. نکات مثبت زیادی در تیم وجود دارد. مشکل بزرگ این بود که تیمی مثل میلان باید زودتر از این ها فاصله را زیاد و پیروزی را قطعی کند. حتی می توانستیم وقتی بازی 2-1 بود، زیر توپ بزنیم و این بهتر از آن بود که پاس اشتباه بدهیم.

این بازی درس های زیادی به ما می دهد؛ در مورد اینکه چه کاری انجام دادیم و چه کاری باید انجام دهیم. روی صحنه پنالتی، خیلی از بازیکنان ما به دنبال توپ رفتند و فضا را خالی گذاشتیم. اصلا سازمان یافته نبودیم. 

لیائو در ابتدا به میدان رفت و بعد پیونتک در نیمه دوم وارد میدان شد. ممکن است هر دوی آنها با هم در زمین باشند؟

فکر می کنم آنها درصورتی می توانند با هم در زمین باشند که ما در مجموع تعادل تیمی بیشتری داشته باشیم و من ایده بهتری برای خصوصیات آنها دارم. دلیل تعویض لیائو این بود که کادر پزشکی به من گفت او کمی مشکل عضلانی دارد و نمی خواستم ریسک کنم و او دچار مصدومیت بدتری شود. همچنین پاکتا هم خسته بود.

 

نظر شما