شناسهٔ خبر: 36034025 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قم در جایگاه سوم بیس‌بال ایران

تیم بیس‌بال آرتان رگال قم در پایان مرحله نخست پیکارهای فصل 1398 لیگ دسته اول بیس‌بال مردان باشگاه‌های کشور موفق به کسب رتبه سوم جدول شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، نخستین مرحله از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول بیس‌بال مردان ایران با رقابت پنج تیم و به میزبانی انجمن بیس‌بال و سافت‌بال هیأت‌ انجمن‌های ورزشی استان خراسان‌جنوبی در مشهد مقدس به انجام رسید، مرحله‌ای که با رتبه پنجمی نماینده قم پایان یافت.

انجمن بیس‌بال و سافت‌بال ایران این مسابقات را با حضور تیم‌های نادری بوشهر، سالار بوشهر، طیف تهران، آرتان رگال قم و هیات انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی برگزار کرد، رقابت‌هایی که البته به مدت پنج روز به طول انجامید و نماینده قم جایگه سوم این مرحله را به دست آورد.

بیس‌بالیست‌های آرتان رگال قم در آغاز این رقابت‌ها نتیجه خوبی نگرفتند و در نخستین مسابقه برابر تیم طیف تهران با حساب 23 بر 4 تن به شکست دادند اما در دومین مسابقه خود این نتیجه را جبران کرده و در یک رقابت کاملا برتر مقابل تیم نادری بوشهر 20 بر صفر این تیم را از پیش‌رو برداشتند.

بعد از اینکه تیم آرتان رگال قم سومین مسابقه خود را به دیگر نماینده بوشهر یعنی تیم سالار واگذار کرد، نوبت به چهارمین مسابقه قمی‌ها رسید که با برتری مقابل تیم میزبان یعنی هیأت‌ خراسان‌رضوی همراه بود تا در نهایت تیم قم با دو پیروزی، دو باخت و کسب 5/5 امتیاز در جایگاه سوم به کار خود در نیم‌فصل این مسابقات پایان دهد.

در رده‌بندی نهایی مرحله نخست لیگ بیس‌بال ایران، تیم سالار بوشهر با کسب چهار پیروزی متوالی و 5/8 امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت، تیم طیف تهران با سه پیروزی، یک باخت و 5/7 امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داد و آرتان رگال قم با دو پیروزی، دو باخت و 5/5 امتیاز سوم شد.

انتهای پیام / 78002

نظر شما