شناسهٔ خبر: 36033956 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌‍وگو|

بیمارستان مشترک سپاه و حشدالشعبی در کربلا روزانه ۵ هزار مراجعه‌کننده داشت

معاون بهداشت و درمان سپاه گفت: سپاه با همکاری حشدالشعبی یک بیمارستان مشترک را در کربلا برپا کرد که این بیمارستان روزانه ۵ هزار نفر مراجعه کننده داشت.

صاحب‌خبر -

بیمارستان مشترک سپاه و حشدالشعبی در کربلا روزانه ۵ هزار مراجعه‌کننده داشتسردار «احمد عبداللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، اظهار کرد: بیمارستان‌های صحرایی معاونت بهداشت و درمان سپاه از دو هفته قبل از اربعین حسینی امسال در مرز‌های مهران، شلمچه و چذابه برپا شد و خدمت‌رسانی خود به زوار را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه سپاه در داخل مرز عراق نیز دو بیمارستان صحرایی برای خدمت‌رسانی به زوار اربعین دایر کرد، گفت: علاوه بر این دو بیمارستان، سپاه با همکاری حشدالشعبی یک بیمارستان مشترک را در کربلا برپا کرد که این بیمارستان روزانه ۵ هزار نفر مراجعه کننده داشت و در هر روز حداقل ۵ تا ۶ عمل جراحی در آن انجام می‌شد.

معاون بهداشت و درمان سپاه افزود: علاوه بر بیمارستان‌های صحرایی ذکر شده، تعداد ۳۱ اورژانس و پست امداد سپاه هم در مسیر‌های زوار اربعین به عزاداران سیدالشهدا (ع) خدمات ارائه می‌دادند.

سردار عبداللهی با بیان اینکه ۵۰۰ پزشک و متخصص در بیمارستان‌های صحرایی سپاه به زوار خدمت‌رسانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر قرار است تا ۳۰ مهر این خدمات‌رسانی‌ها ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما