شناسهٔ خبر: 36033732 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

«آزاده آل ایوب» به شبکه هدهد رفت/ «عکس مهر» برنامه ای ویژه دانش آموزان

«آزاده آل ایوب» که بیشتر بچه‌ها او را با نام خاله نرگس می‌شناسند پس از سال‌ها فعالیت در شبکه پنج سیما به شبکه هدهد رفت.

صاحب‌خبر -

«عادل عبایی» تهیه کننده برنامه «عکس مهر» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: «عکس مهر» برنامه‌ای است با اجرای خانم آزاده آل ایوب که  از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 19 به مدت 60 دقیقه،  از شبکه جهانی هدهد پخش می‌شود. البته شبکه  جهانی هدهد اخیراً  به منظور برقراری ارتباط بهتر با مخاطبان خود، و با هدف ایجاد بستر علمی و فرهنگی، برنامه‌های جدیدی را طراحی و اجرا کرده که با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی ادامه داد: البته ما هم در این زمینه از خانم آل ایوب که سالها در شبکه پنج برنامه داشتند بهره بردیم و ایشان اجرای این برنامه را با هدف ایجاد شور و انگیزه در بین دانش‌آموزان و افزایش فضای همدلی در مدارس برعهده دارند. در این برنامه مسابقه‌محور، از پدر و مادرها می‌خواهیم تا به مناسبت بازگشایی مدارس، تصویر فرزندان خود را در هر مقطع تحصیلی که هستند، برای برنامه ارسال کنند. تصویر دانش‌آموزان باید با لباس مدرسه یا در فضای مدرسه باشد.

تهیه‌کننده برنامه «عکس مهر» عنوان کرد: ما، به منظور سهولت کار، فضای مجازی را به عنوان درگاهِ اصلیِ دریافت عکس در نظر گرفتیم که به‌خوبی هم از این امر استقبال شد؛ به طوری‌که پس از گذشت چند روز از آغاز برنامه، هزاران عکس به دست ما رسید و کماکان هم ارسال عکس‌ها ادامه دارد.

وی درخصوص روال مسابقه افزود: در هر قسمت، 20 عکس پخش می شود. دو روز قبل از نمایش عکس، با شرکت‌کنندگان تماس گرفته می شود و به آنها کد عکسشان ارائه می‌شود.شرکت‌کنندگان در این دو روز فرصت دارند برای جمع‌آوری رأیِ بیشتر تلاش کنند. در روز پخش تصاویر، هرکس رأی بیشتری جمع کرده باشد برنده است و به رسم یادبود، هدیه‌ای به او تعلق می‌گیرد. البته شبکه جهانی هدهد برای ایجاد انگیزه و برای تشکر از رأی‌دهندگان نیز، در پایان هر قسمت از برنامه، بین افرادی که در رای گیری مشارکت داشته اند نیز قرعه‌کشی می‌کند و به پنج نفر جایزه نقدی اعطا می کند.

عبایی تأکید کرد: شرکت در این برنامه برای مخاطبان کاملاً رایگان است و صرفاً هزینه مرسوم ارسال یک پیام که حدود 12 تومان است از مخاطب کسر می‌شود و شرکت کنندگان  در هیچ سرویس پیامکی عضو نمی شوند.

تهیه‌کننده  «عکس مهر» عنوان کرد: این برنامه توانسته فضای بسیار خوب و مطلوبی را در مدارس ایجاد کند و شرکت‌کنندگان پوسترهای خود را که شامل کد آن‌هاست در مدارس نصب می‌کنند و از همکلاسی‌های خود و کادر مدرسه می‌خواهند تا در کسب رأی بیشتر، به آنها کمک کنند. ضمن اینکه این برنامه توانسته به صورت غیر مستقیم بر بحث حجاب دانش‌آموزان تأکید کند.

انتهای پیام/

نظر شما