شناسهٔ خبر: 36033030 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفتاب یزد | لینک خبر

عجیب‌ترین جاهایی که روی نقشه گوگل ثبت شده است!

صاحب‌خبر - با وجود اینکه همواره بهترین راه برای دیدن جهان سفر کردن است ولی خب طبیعتاً نمی‌توان به تمام جاهایی که در لیست خود داریم سفر کنیم! پس می‌توانیم عکس‌های بعضی از این مناطق را ببینیم و آن‌ها را در نقشه گوگل بررسی کنیم. از این طریق شاید بشود یک سفر رویایی را شبیه‌سازی کرد. البته لزوماً همه آنچه در نقشه گوگل نشان داده می‌شود رویایی نیست.
> جلوه‌ای عجیب از نیو بالتیمور
نیو بالتیمورشهری 3000 نفری در نیویورک است. وقتی نام نیویورک را می‌شنوید مطمئناً نام بالتیمور اولین نامی نیست که به ذهن شما متبادر شود، اما این شهر به دلیل تصاویر عجیب‌وغریبی که دوربین‌های نقشه گوگل از آن گرفته است، بسیار مشهور شده است. دلایل اثبات‌شده‌ای برای این کار نقشه گوگل وجود ندارد. اینکه چرا زمانی که دوربین نقشه گوگل در نیو بالتیمور در حال گشت زنی بود تصاویر عجیبی را ثبت کرده است و در آن تمام ساختمان‌ها انگار در حال ذوب شدن هستند. عکس‌ها به صورتی وحشت‌زا ثبت‌شده‌اند، به صورتی که رنگ بنفش و تند در آن‌ها غالب است.
> مردم کبوتری ژاپن
ژاپن، مهد بسیاری از موارد منحصربه‌فرد و خاص است. از رستوران‌های خاص و عجیب‌ و غریب گرفته تا ماشین‌های فروشِ غیرمعمول، ژاپن واقعا کشوری بی‌نظیر است. هنگامی‌که دوربین نقشه گوگل از ژاپن عبور می‌کرد و از خیابان‌ها عکس تهیه می‌کرد موارد عجیبی را ثبت کرد که حتی در کشور عجیبی مثل ژاپن هم خاص و عجیب‌ و غریب محسوب می‌شدند. در یکی از خیابان‌ها دوربین گروه بزرگی از افراد را که ماسک کبوتر بر صورت داشتند شکار کرد.
> روستای عروسکی ناگورو در ژاپن
اگر از عروسک می‌ترسید این شهر اصلا مناسب شما نیست. ناگورو روستایی در ژاپن است که فقط یک زن و شوهر در آن ساکن هستند، اما این شهر به دلیل صدها ساکن عروسکی خود به یک مکان گردشگری بسیار محبوب تبدیل‌ شده است. تسوکیمی آیانو دوران کودکی خود را در این روستا زندگی می‌کرده است. او سال 2000 میلادی به زادگاهش بازمی‌گردد و سعی می‌کند با ساخت صدها عروسک این روستا را زنده کند. تسوکیمی سعی کرده است این عروسک‌ها را شبیه به ساکنان قبلی ناگورو بسازد.

نظر شما