شناسهٔ خبر: 36032420 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اتاق فکر باشگاه ملوان تشکیل می شود

50040

مالک باشگاه ملوان با بیان اینکه ملوان باید از حالت سنتی خارج شود، تصریح کرد: به زودی اتاق فکری متشکل از پیشکسوتان خوشنام فوتبال و مقبول جامعه راه اندازی خواهد شد که تمام تصمیمیات با خرد جمعی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، پژمان نوری در جمع خبرنگاران، با اشاره به خداحافظی خود از دنیای فوتبال، اظهار کرد: قصد داشتم در حوزه فوتبال فعالیتی نکنم و کنار خانواده ام باشم، اما وقتی در جریان مشکلات باشگاه ملوان قرار گرفتم، کناره گیری از دنیای فوتبال را جایز ندانستم و بدون هیچگونه جناح بازی و سیاسی کاری ورود کردم.

وی ملوان را باشگاه محبوب و پرهوادار در گیلان دانست و افزود: سال گذشته توانستیم با هر سختی در لیگ یک بمانیم، اما زمان را از دست دادیم و تیم روزهای آخر بسته شد. با توجه به استقبال مردم انزلی برای حضور موقت من در امر مالکیت باشگاه این انتخاب را انجام دادم تا یک مالک یا اسپانسر خوب برای ملوان پیدا شود. اکنون از پذیرش این مسئولیت خوشحالم، زیرا کار بزرگ و سختی بود.

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی با تاکید بر لزوم دست به دست هم دادن برای موفقیت این تیم، گفت: اگر یک تیم نتیجه مناسب را نمی گیرد به خاطر مالک نیست، بلکه تیم به گونه ای غیر هماهنگ از نظر پست بازیکنان بسته شده و لذا ما به دنبال ایجاد هماهنگی هستیم و این زمان بر است و کادر فنی باید تلاش کند.

نوری با اشاره به تلاش های محمد احمدزاده برای تیم ملوان، تصریح کرد: به نظر من احمدزاده کارنامه خوبی دارد، اما امسال بازیکن کم داشتیم لذا هواداران ملوان باید این فرصت را به ما بدهند که پرقدرت و با تمام توان ظاهر شویم، زیرا تیم به خاطر چند باخت متوالی روحیه ندارد.

وی بلاتکلیفی بازیکنان ملوان در قراردادها را یکی دیگر از مشکلات دانست و متذکر شد: مبلغ قرارداد با وعده ای که به بازیکنان داده شده فرق می کند و فکر آنان را درگیر کرده است. باشگاهداری واقعا سخت شده و ملوان با مشکلات مالی مواجه است، البته به دنبال رفع تمام مشکلات هستیم، اما نباید فقط به مالک باشگاه نگاه کرد و همه باید حمایت کنند.

کاپیتان اسبق ملوان با بیان اینکه به خاطر ملوان دست کمک به سوی همه دراز می کنم، ادامه داد: باید زیرساختهای باشگاه ملوان را عوض کنیم، زیرا این باشگاه با ۵۰ سال قدمت هنوز پروانه ندارد و این کار ما را سخت تر کرده است.

نوری، باشگاه ملوان را نیازمند درآمدزایی دانست و یادآور شد: ملوان باید به اصل خود بازگردد و این یک شعار نیست. من و مازیار زارع و محمد احمدزاده مبلغ قراردادهای خود را به باشگاه می بخشیم و از بازیکنان بومی می خواهیم چنین کاری کنند.

وی با اشاره به خداحافظی خود از زمین فوتبال در سن ۳۸ سالگی، خاطرنشان کرد: جوانان باید به میدان بیایند و خودی نشان دهند. البته حضور من در ملوان با شعار جوان گرایی منافات دارد، اما فکر می کنم می توانم کمکی به ملوان کنم و لذا از آبروی خود مایه می گذارم و حاضرم به خاطر ملوان وارد زمین فوتبال شوم.

مالک باشگاه ملوان ارزش قرارداد مالکیت ملوان را دو میلیارد ریال دانست و اظهار کرد: از هفته آینده شاکله فوتبال ملوان از حیث بازیکنان و کادر فنی تغییر خواهد کرد، اما محمد احمدزاده هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت. مدیرعامل ملوان نیز طی چند هفته آینده معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه ملوان باید از حالت سنتی خارج شود، تصریح کرد: دنبال پشت میز نشینی نیستم و می خواهم داخل زمین و کنار بازیکنان باشم، اما باید هیئت مدیره باشگاه تشکیل شود و به زودی اتاق فکری متشکل از پیشکسوتان خوشنام و مقبول جامعه راه اندازی خواهد شد که تمام تصمیمیات با خرد جمعی باشد.

نوری، کمک نیروی دریایی به باشگاه ملوان را غیر مادی دانست و اضافه کرد: بانوان هم به اندازه آقایان در فوتبال ملوان نقش دارند و تیم بانوان ملوان نیز مورد حمایت ماست و جا دارد از مریم ایراندوست تشکر کنیم که افتخار برای این تیم کسب کرد.

کاپیتان اسبق ملوان این تیم را هویت شهر انزلی دانست و بیان کرد: ایجاد کانون هواداران از سوی فدراسیون فوتبال لغو شده و مجوز تاسیس کانون هواداران دیگر صادر نمیشود، در صورتی که ملوان هر چه دارد از هوادارانی دارد که با عشق کنار ملوان هستند و از این تیم حمایت میکنند و تنها دلیل ماندگاری ملوان نیز هواداران است و ملوان با هوادارانش ملوان خواهد ماند و امیدواریم جواب این حمایت ها را بدهیم.

وی با بیان اینکه انتظار نداریم امسال ملوان به لیگ برتر صعود کند، گفت: از امروز باید پایههای صعود ملوان را بگذاریم و اجازه دهیم روند اصولی پیش رود. انزلی شهر حساسی است و نمی توانیم هر انتخابی برای هیئت مدیره باشگاه ملوان داشته باشیم لذا کسانی باید بیایند که ایده و فکر نو دارند.

نوری، خواستار تکمیل روند ساخت استادیوم انزلی شد و خاطرنشان کرد: استادیوم انزلی باید خوب در حد و اندازه گیلان باشد. همچنین باید آکادمی فوتبال داشته باشیم تا علاوه بر استعدادیابی برای ملوان، بخشی از مشکلات مالی را حل کند.

انتهای پیام

نظر شما