شناسهٔ خبر: 36031893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

لایروبی و پاکسازی کانال ها و مسیل های شهر ارومیه تداوم دارد

ارومیه - معاون خدمات شهری شهردار ارومیه گفت: نیروهای مدیریت شهری با آغاز بارش های پاییزی در آماده باش کامل هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهرداری ارومیه، امیر سحابی با اشاره به تداوم بارش‌ها طی هفته جاری  بر اساس پیش بینی های هواشناسی استان  افزود: نیروهای سازمان های خدمات رسان  شهرداری ازجمله مدیریت پسماند، سیما، منظر و فضای سبز، مدیریت بحران، سازمان آتش نشانی شهرداری  و سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری در راستای خدمات‌ رسانی مطلوب  با آغاز بارش های پاییزی در  آماده‌ باش کامل است.

وی ادامه داد: همچنین برای مقابله با مشکلات ناشی از بارش ها و رفع گرفتگی معابر اکیپ ماشین آلات سازمان  های خدمات رسان شهرداری  از جمله کلیه لجن کش ها،  دستگا های پمپ دار مکنده و دستگاه واترجت در آماده باش کامل هستند.

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه بیان کرد: برای جلوگیری از بروز آب گرفتگی ها درمعابر اقدام به انجام لایروبی با هدف کاهش نقاط آبگیر در فصول بارندگی شده و کانال ها، رودخانه ها و مسیل های شهر ارومیه لایروبی شده و همچنان این لایروبی ها تداوم دارد .

وی عدم هدایت آب های سطحی به منهول فاضلاب های خانگی،  نریختن زباله های شهری و نخاله ساختمانی در مقابل جوب های آب و کانال های شهری را به شهروندان جهت جلوگیری از آب گرفتگی  معابر توصیه کرد .

معاون خدمات شهری شهردار ارومیه خاطر نشان  کرد: شهروندان ارومیه ای می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه آبگرفتگی  در نقاط مختلف شهر  با سامانه  ۱۳۷ در ارتباط باشند تا در اسرع وقت موارد مطرح شده  پی‌گیری و رفع مشکل شود.

نظر شما