شناسهٔ خبر: 36030244 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی در رتبه ۲۹ سرانه فضای آموزشی قرار دارد

ارومیه - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی گفت: وضعیت سرانه فضای آموزشی استان مطلوب نیست و از این حیث در رتبه ۲۹کشور قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آموزش و پرورش آذربایجان غربی، ابراهیم محمدی در گردهمایی مدیران عامل مجامع خیرین مدرسه ساز استان اظهارداشت: تکریم و تعامل با خیرین مدرسه ساز همواره در اولویت مسئولان آموزش و پرورش استان بوده است.

وی با بیان اینکه کمبود اعتبارات دولتی، نقش خیرین مدرسه ساز را برجسته کرده است ادامه داد: تسهیل فرآیند های مدرسه سازی توسط خیرین ضروری است.

محمدی با بیان اینکه مشکل فضای کاری و تجهیزات مجمع خیرین مدرسه ساز را حل می کنیم بیان کرد: تکریم و تعامل با خیرین مدرسه ساز همواره در اولویت مسئولان آموزش و پرورش استان بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی بیان کرد: با اعتبارات در نظر گرفته شده و کمک‌های ارزشمند خیرین مدرسه‌ساز امسال ۴۴۰ پروژه فعال ساخت مدرسه در حوزه افزایش سرانه آموزشی استان آغاز شده که با حمایت ویژه مسئولان و خیرین رشد سرانه مدارس استان را در سال‌های آینده به میانگین کشوری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره بیستم خیرین مدرسه‌ساز استان حدود ۹۴ میلیارد تومان تعهد خیرین برای مدرسه‌ساز بود، بیان کرد: امسال نیز جشنواره بیست و یکم با رویکرد افزایش امنیت مدارس و کلاس‌های درس برنامه‌ریزی شده است.

علی آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز گفت: ۲۰آبان ماه انتخابات یازدهمین دوره مجمع خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

وی گفت: از دولت انتظار داریم در تخصیص اعتبار سهم دولت از پروژه های مشارکتی اهتمام ویژه ای داشته باشد.

نظر شما