شناسهٔ خبر: 36028537 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

گزارش؛

مثلث GSM؛ زمانی برای فراموشی MSN افسانه ای

مثلث جدید بارسلونا با لیونل مسی، لوییز سوارز و آنتوان گریژمان تشکیل شده و روز گذشته نیز آن ها موفق شدند برای اولین بار در یک بازی، گلزنی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم بارسلونا با پیروزی روز گذشته مقابل ایبار به صدر جدول رسید و رئال مادرید را جا گذاشت. شاگردان ارنستو والورده در خانه ایبار، سه هیچ برنده شدند تا برای نخستین بار در این فصل لالیگا، به رده نخست برسند. این در حالی که کاتالان ها فصل را با رتبه شانزدهمی آغاز کردند و در ادامه نیز دچار حواشی مختلفی شدند اما حالا با این پیروزی، به ساحل آرامش رسیده‌اند. البته آن‌چه که بارسا را به آرامش رسانده، فقط برد پرگل و صدرنشینی نیست.

 

 

 

 

برد دیروز برابر ایبار در حالی رقم خورد که هر سه مهاجم تیم میهمان موفق به گلزنی شدند؛ آنتوان گریژمان گل اول را زد، مسی در ابتدای نیمه دوم گل دوم را به ثمر رساند و هشت دقیقه بعد نیز سوارز پاس مسی را به تور دروازه ایبار رساند تا برای اولین بار، مثلث جدید تیم والورده در یک بازی گلزنی کنند. نکته جالب این بود که گریژمان پس از گل خود به مسی پاس گل داد و سپس نوبت مسی بود که سوارز را در فرصت گلزنی قرار دهد.

بارسلونا و رئال مادرید در سال های اخیر بهترین تیم های جهان بوده اند و این موضوع را مرهون درخشش ستاره های خط حمله خود هستند. انتخاب سه مهاجم در این سال ها سبب شد تا این دو تیم در خط حمله مثلث هایی را داشته باشند؛ از بیل، بنزما و کریستیانو که BBC را تشکیل دادند تا مسی، سوارز و نیمار که خالق MSN بودند اما حالا با حضور گریژمان فرانسوی، یک نام جدید در خط حمله آبی اناری ها دیده می‌شود و آن هم «GSM» است. نام وبگاهی خارجی که در عرصه تکنولوژی تولید محتوا می‌کند و یکی از مشهورترین رسانه ها در این حوزه است و البته از این پس نام خود را تحت الشعاع مثلث جدید بارسلونا خواهد دید.

 

 

 

 

در بازی های اخیر تیم بارسلونا این سه مهاجم عملکرد بسیار خوبی داشته‌ و به نوعی بار مسئولیت را از روی مسی برداشته‌اند. گریژمان که در مادرید، مرد اول اتلتیکو بود، حالا در بارسلونا نیز نقش کلیدی خود را حفظ کرده و در کنار مسی و سوارز، به ستاره تیم بارسلونا تبدیل شده است. او به عنوان وینگر چپ در تیم ایفای نقش می‌کند و روز گذشته نیز با سه پاس کلیدی، یک پاس گل و یک گل، بهترین بازیکن تیمش بود.

گریژمان پیش از بازی دیروز سه گل زده بود که همگی در نیوکمپ بودند و در واقع روز گذشته توانست با پیراهن زرد بارسلونا هم گلزنی کند و یک طلسم دیگر را هم بشکند.  اما بدون تردید فارغ از تمام این گلزنی ها، او باید تلاش کند تا شایعه رابطه سرد با لیونل مسی از بین برود. این شایعه در حالی به وجود آمده که مسی و گریژمان در طول بازی دیروز صمیمت خاصی نسبت به هم نشان دادند اما همان شایعه ای که در تابستان منتشر شد حالا بال و پر گرفته و به جایی رسیده که خبرنگاران درباره آن از مسی سوال کنند که البته سوال آن ها با یک پاسخ کلیشه ای از سوی فوق ستاره آرژانتینی همراه شد.

 

 

 

 

لوییز سوارز مهاجم نوک تیم بارسلونا که وظایفی فراتر از یک مهاجم دارد، ضلع دیگر این مثلث است. او که حالا چهارمین گلزن تاریخ باشگاه نیز هست، تمام تلاشش را می‌کند تا به عنوان یک مهاجم گلزن ظاهر شود و به کفش طلا برسد. اکنون بنزما، مورنو و مورون در صدر جدول گلزنان حضور دارند و باید دید سوارز در ادامه فصل چه خواهد کرد.

با این حال زدن گل در مقابل تیمی مثل ایبار، اتفاقی نیست که هواداران بارسا را راضی کند. اگرچه این موضوع آن ها را به آینده ی GSM امیدوار کرده اما کاتالان ها امیدوارند که سوارز، مسی و گریژمان زمینه ساز تکرار قهرمانی در لالیگا و همچنین کسب قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شوند؛ اتفاقی که با نیمار رخ داد و حالا باید با خرید گران قیمت و جدید رقم بخورد.

نظر شما