شناسهٔ خبر: 36028357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گل‌محمدی: بازی سختی مقابل ذوب‌آهن داریم

سرمربی تیم شهر خودرو گفت: ذوب‌آهن تیم خطرناکی در زمان حمله است و با توجه به کیفیت بازی هایی که از آنان را دیده‌ایم فردا برای ما روز سختی خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، یحیی گل‌محمدی عصر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از باشگاه‌های ذوب‌آهن و سپاهان برای در اختیار قرار دادن زمین چمن سپاسگزار هستیم، برای هدف بزرگ وارد اصفهان شده‌ایم و امیدواریم بتوانیم به این هدف برسیم؛ ذوب‌آهن تیم خطرناکی در زمان حمله است و با توجه به کیفیت بازی هایی که از آنان را دیده‌ایم فردا برای ما روز سختی خواهد بود.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو افزود: بعد از باخت که در مقابل مسجد سلیمان در جام حذفی داشتیم تلاش کردیم  خودمان را ریکاوری کنیم، امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی را انجام بدهیم تا تماشاچیان از نوع بازی دو تیم لذت ببرند.

وی درباره مقایسه شرایط فعلی تیم ذوب‌آهن با دوران مربیگری خودش در این تیم عنوان کرد: این تیم مدیریتی خوبی دارد و جزو تیم‌های با ثبات لیگ محسوب می‌شود.

گل‌محمدی بیان داشت: نوع بازی امسال نسبت به سال گذشته تفاوت کرده است؛ می‌توانستیم برای نگهداری بازیکنان تلاش بیشتری کنیم تا از جمع ما جدا نشوند اما در این رابطه خوب عمل نکردیم؛ البته توانستیم در زمان نقل و انتقالات بازیکنان های خوبی را بگیریم؛ اما مصدومیت‌ها باعث شد نتوانیم آن طور که انتظار داشتیم از آنان بازی بگیریم.

سرمربی تیم پدیده شهر خودرو گفت: در حال حاضر دو مصدوم داریم؛ برخی بازیکنان به تازگی به جمع تیم اضافه شده‌اند؛ نیاز است تا تمرینات بیشتری با تیم داشته باشند تا هماهنگی بیشتری به دست بیاوریم؛ البته نتایجی که تاکنون به دست آورده‌ایم راضی هستم.

وی اضافه کرد: جاواریا برای بازی در تیم ملی امید نیکاراگوئه ایران را ترک کرده و تا کنون اطلاعی از موقعیت او نداریم.

انتهای پیام/63113/ج30/

نظر شما