شناسهٔ خبر: 36027940 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

لینکران در نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات

30054

نمایشگاه علی‌رغم ایجاد فرصت برای شرکت‌­ها، موقعیتی ویژه نیز برای مشتریان در جهت آشنایی با برندهای مختلف مربوط به شاخه کاری خودشان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فن تاپ، از جمله مزیت­‌های نمایشگاه فراهم بودن بستری است که صاحبان صنایع در آن می‌­توانند اطلاعات کامل و شاملی را به‌صورت حضوری به مشتریان و بازدیدکنندگان ارائه دهند.

نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات ایران بزرگترین رویداد تأسیسات در خاورمیانه است. استقبال فراوان بازدیدکنندگان ازاین نمایشگاه به بالاتر رفتن کیفیت برگزاری تاثیر مثبت گذاشته و هرساله شاهد افزایش شکوه برگزاری نمایشگاه تأسیسات هستیم.

شرکت نام‌آشنای سازه پایدار الهیه امسال نیز در نمایشگاه حضور دارد. این شرکت امسال با غرفه ای با نام لینکران حاضر می­‌شود. لینکران برند برتر و کاملا ایرانی تولید ساپورت­ مدولار ( ساپورت پیش ساخته تأسیسات) و انواع عایق الاستومریک می­‌باشد. شرکت‌های صنعتی-تاسیساتی متعددی در این نمایشگاه محصولات، دستاوردهای فنی و نوآوری‌های مهندسی خود را به بازدیدکنندگان محترم عرضه می‌کنند.

به نقل از سازه پایدار، شرکت فن‌آوران نصب تأسیسات پارسیان (فن تاپ fantap.co.com): در سال ۱۳۹۷ با پتانسیل فراوان راه‌اندازی شد؛ که سایت تولیدی این شرکت در زمینی به مساحت ۱۳،۰۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی شمس‌آباد مجهز به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها است؛ که امکان تولید محصولات باکیفیت در سطح جهانی را فراهم می‌آورد. امکان بازدید از کارخانه‌ها، خط تولید تمام محصولات لینکران (ساپورت تأسیسات و عایق الاستومری و لرزه‌گیر و...) و نتایج آزمایشگاه‌­های مختلف برای اعتبار سنجی محصولات قابل‌مشاهده می‌­باشند.

برای آشنایی بیشتر با محصولات و تأسیسات نوین صنعت ساختمان و بازدید از لینکران به هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تأسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی ۲۹ مهرماه لغایت ۲ آبان ماه ۱۳۹۸، محل دائم نمایشگاه­‌های بین‌المللی تهران، سالن میلاد، غرفه G ۰۲ مراجعه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما