شناسهٔ خبر: 36025048 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

از شایعه تا واقعیت ماجرای سرقت از ۳۰ هزار خودرو در چذابه

صبح امروز برخی از کانال‌های فعال در فضای مجازی به نقل از استاندار خوزستان اعلام کردند که از ۳۰ هزار خودروی زائران در پایانه چذابه سرقت شده است؛ خبری که از همان ابتدا جعلی بودن آن مشخص بود چرا که ظرفیت پارکینگ چذابه ۳۰ هزار خودرو است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری فارس: صبح امروز برخی از کانال‌های فعال در فضای مجازی به نقل از استاندار خوزستان اعلام کردند که از ۳۰ هزار خودروی زائران در پایانه چذابه سرقت شده است؛ خبری که از همان ابتدا جعلی بودن آن مشخص بود چرا که ظرفیت پارکینگ چذابه ۳۰ هزار خودرو است.

به همین دلیل خبرنگار فارس در گفتگو با مدیر روابط عمومی استاندار خوزستان صحت این نقل قول را جویا شد؛ سعید رضوانی در این باره گفت: ۲۸ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ چذابه پارک شده و سرقت انجام شده از خودرو‌ها کمتر از تعداد انگشتان دست یک انسان سالم است.

وی افزود: با درایت مأموران نیروی انتظامی، سارقان این خودرو‌ها بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند و اموال سرقتی نیز ضبط شد.

وی بیان کرد: این تعداد ناچیز سرقت از خودرو‌ها در مقابل تعداد کل خودرو‌های مستقر در پارکینگ چذابه و همچنین دستگیری سریع عاملان سرقت نشان‌دهنده توجه به حفظ اموال زائران و حراست از آن‌ها است.

گزارشی از سرقت خودرو‌های پارکینگ‌های «مرز خسروی» نداشتیم

استاندار کرمانشاه گفت: مورد خسارت و دستبرد به خودرو‌های پارک شده زائران در پارکینگ‌های مرز خسروی اتفاق نیفتاد.

به گزارش فارس، هوشنگ بازوند پیش از ظهر امروز در نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: با توجه به عضویت یکی از نمایندگان استان در هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی، توقع داریم که مجمع نمایندگان استان با چانه‌زنی مضاعف دنبال اخذ امتیازات مطلوبی برای استان باشند.

استاندار کرمانشاه منافع استان و مردم استان مخرج مشترک و محور وفاق میان همه مسؤولان و نمایندگان دانست گفت: در میزبانی زائران اربعین هرچه در توان داشتیم کوتاهی نکردیم.

وی ادامه داد: امنیت زوار از هر نظر تامین شده بود؛ در داخل نیز، حتی مورد خسارت و دستبرد به خودرو‌های پارک شده زائران در پارکینگ‌های مرز خسروی اتفاق نیفتاد که در مقایسه با دیگر مرز‌های تردد زائران، بی‌سابقه است.

بزوند متذکر شد: مرز خسروی بعد از چندین سال بازگشایی شده است و به همین خاطر باید امسال با برخی ملاحظات با این موضوع برخورد می‌کردیم که اصل بازگشایی مرز به چالش کشیده نشود، چرا که بازگشایی مجدد آن به آسانی میسر نخواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما