شناسهٔ خبر: 36024787 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حسن یزدانی دیگر در جویبار مربی ندارد!

مربی حسن یزدانی بعد از سال‌های طولانی از او جدا خواهد شد و در هندوستان مربیگری می کند.

صاحب‌خبر -

همت مسلمی، مربی حسن یزدانی که از دوره نوجوانی کنار این نابغه کشتی جویبار حضور داشته و هنوز هم در زمان حضور یزدانی در شهر خودش تمرینات او را زیر نظر می گیرد، هدایت تیم کشتی آزاد ارتش هندوستان را برعهده گرفت.

این مربی جویباری قرارداد خود را با حضور سفیر هند در ایران نهایی کرده و در چند روز آینده راهی کشور هند می شود تا کار خود را برای رقابت های پیش رو آغاز کند.

همت مسلمی که در دوره سرمربیگری غلامرضا محمدی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا به کار گرفته شد، از کار در تیم های ملی ایران ناامید شده و به همین دلیل تصمیم گرفته از این پس خارج از ایران کار خود را ادامه دهد.

این شاید یک خبر بد برای حسن یزدانی باشد که همواره در زمان حضور در جویبار زیر نظر همت مسلمی تمرین می کرد و او را تنها مربی مورد اعتماد خود می دانست، اما حالا در سال المپیک یزدانی دیگر مربی سازنده خود را کنارش نمی بیند.

همت مسلمی گفت: از مدت ها قبل این پیشنهاد از هند به دستم رسیده بود، اما درگیر کارهای صدور ویزا بودم. در آخر هم با حضور سفیر هند کار من جور شد و تا چند روز دیگر به این کشور سفر می کنم. آنطور که به من اطلاع دادند تا یک ماه دیگر مسابقات ارتش های جهان در ایتالیا است و باید تیم هند را برای این رقابت ها آماده کنم.

وی افزود: راستش را بخواهید خودم هم از اینکه در این شرایط مجبورم ایران را ترک کنم، ناراحت هستم. سال المپیک است و من و حسن یزدانی هم به یکدیگر وابسته هستیم. در ماه‌های آینده می بایست من بالای سر او باشم، اما واقعا شرایط مرا هم باید درک کنید. سال هاست که به مربیان سازنده بها داده نمی شود و من هم انگیزه ای برای کار نداشتم. حسن هم دوست نداشت من به هند بروم و چند باری با من صحبت کرد، اما با اینکه می دانم برایش سخت است، سعی کردم متقاعدش کنم.

مربی سازنده حسن یزدانی در پایان گفت: من از دوره نوجوانی در کنار حسن یزدانی بودم. حالا با قراردادی که با هندی‌ها امضا کردم، یک سال به این کشور می‌روم. از نظر مالی قطعا شرایط خوبی برای من مهیا می‌شود. متاسفانه مربیان سازنده در ایران مظلوم هستند و گاهی مجبور می‌شوند مثل من برای گذراندن زندگی خود خارج از ایران بروند./ ورزش سه

 

نظر شما