شناسهٔ خبر: 36024006 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ذوب آهن-شهرخودرو

طلسم را بشکن...

نمایندگی دانشگاه اصفهان

تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و شهرخودرو روز دوشنبه و از ساعت ۱۶:۵۰ درحالی به مصاف یکدیگر می‌روند که منصوریان و شاگردانش به دنبال پایان دادن به روند ناکامی‌های خود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال ذوب‌آهن در حالی عصر فردا به مصاف شهر خودرو خواهد رفت که در ۱۲ دیدار گذشته خود با هدایت علیرضا منصوریان تنها یک بار رنگ پیروزی را به خود دیده است. پیروزی که در جام حذفی و در وقت‌های اضافه به دست آمد.

منصوریان که از آبان ماه سال گذشته هدایت سبزپوشان اصفهانی را پس از امید نمازی در دست گرفت، اکنون یکی از سخت‌ترین دوران سرمربی‌گری خود را سپری می‌کند. منصوریان در ابتدای ورودش به تیم نتایج خوبی را کسب نکرد، اما پس از نقل و انتقالات نیم‌فصل و دگرگونی تیمش روند نتیجه‌گیری تیمش را تغییر داد تا در پایان فصل ذوب‌آهن بهترین تیم نیم‌فصل دوم لقب گیرد.

هرچند دیگر دیر بود و شاگردان منصوریان در پایان لیگ را با ششمی در جدول رقابت‌ها به پایان رساندند. اما سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن با همکاری سعید آذری مدیرعامل وقت این باشگاه تیم را برای شروع لیگ جدید و ادامه رقابت‌های باشگاه‌های آسیا آماده کردند، اما نتایج همانند پایان رقابت‌های لیگ برتر نبود و دوران سخت منصوریان آغاز شد.

ذوب‌آهن در آسیا حذف و آذری از سمتش برکنار شد، تا منصوریان خود را در شرایط سخت‌تری ببیند. البته این تیم اصفهانی تاکنون کمی بدشانس هم بوده است و با اشتباهات دروازه‌بان خود صادقی و همچنین اشتباهات داوری برخی از بازی‌ها را با شکست ترک کرده است، در کل نتیجه تمام این اتفاقات باعث شده است تا اسم طلسم را بر روی نتایج منصوریان بگذارند.

منصوریان به همراه تیمش در ۶ هفته ابتدایی لیگ ۴ تساوی و دو شکست به دست آورده و با ۴ امتیاز در رتبه چهاردهم ایستاده است. جایگاهی که برای نایب‌قهرمان آسیا مناسب نیست.

با حاصل شدن نتایج عنوان‌شده، بارها زمزمه برکناری منصوریان پس از تغییرات زیاد در باشگاه ذوب‌آهن به گوش می‌رسد؛ اما این باشگاه در بیانیه‌ای حمایت قاطع خود را از این سرمربی اعلام کرده است. حمایتی که باز هم پس از شکست سنگین این تیم برابر تیم دسته یکی مس کرمان در جام حذفی از زبان مدیرعامل جدید این باشگاه و سخنگوی آن شنیده شد.

حال باید دید منصوریان می‌تواند از این گردباد خود را بیرون بکشد و در جاده پیروزی قدم بردارد یا خیر.

اما در آن‌سوی میدان تیم فوتبال شهرخودرو با سرمربیگری یحیی گل محمدی ایستاده است. تیمی که در ۶ هفته ابتدایی لیگ برتر نتایج متفاوت‌تری را نسبت به حریف خود به دست آورده است و تنها یک شکست در کارنامه خود دارد، اما این تیم هم هفته گذشته در جام حذفی غافلگیر شد و در برابر نفت مسجدسلیمان شکست خورد تا خیلی زود این تیم مدعی با این جام وداع کند. این تیم در حالی به مصاف تیم اصفهانی می‌آید که امسال با اسپانسر جدید خود بهتر از سال‌های گذشته بسته شده است و یکی از مدعیان امسال برای قهرمانی نامیده می‌شود. تیمی که پس از سپاهان و تراکتور و تنها با یک امتیاز اختلاف پشت این دو تیم در جایگاه سوم ایستاده است، تا نشان از بازی سخت منصوریان و شاگردانش برابر این تیم باشد.

باید تا فردا منتظر ماند و دید این بازی چگونه رقم خواهد خورد، آیا منصوریان می‌تواند طلسم نتایج بد خود را بشکند یا جایگاه او متزلزل‌تر از شرایط فعلی خواهد شد.

انتهای پیام

نظر شما