شناسهٔ خبر: 36022685 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازخوانی سخنرانی‌ها و دیدار‌های مقام معظم رهبری در حوزه‌ زن و خانواده

صفحه ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب پستی درباره دیدار‌ها و بررسی سخنرانی‌های معظم‌له در زمینه مسائل روز منتشر کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، صفحه  ریحانه منتسب به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر معظم انقلاب پستی به این شرح منتشر کرد:


در دوران رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، دیدار‌های متعدد برگزار شده که محور بیانات آن، موضوعات مربوط به زنان و خانواده، و حاضرین در دیدار هم بانوان بوده‌اند. بازخوانی این دیدار‌ها که تعداد مشروح آن به بیش از ۲۰ دیدار و نزدیک به ۶۰ ساعت سخنرانی می‌رسد، می‌تواند کمک شایانی کند به فهم نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حوزه‌ی زن و خانواده.


فهمی که به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در مواجهه با مسائل روز مرتبط با حوزه‌ی زنان، جهت‌گیری درستی برای خط اصلی انقلاب اسلامی در این حوزه داشته باشیم.


ریحانه بخش زن و خانواده‌ی Khamenei.ir - در قدم اول، با بازخوانی این دیدار‌ها و در مرحله‌ی دوم با ارائه کتابچه‌های الکترونیکی موضوعی و دیداری، تلاش خواهد کرد که در این جهت نقش تسهیلگر خود را ایفا کند.

 

از این رو، امروز می‌خواهیم شما را با یک دیدار مهم که دقیقا ۱۰ سال پیش در چنین روزی برگزار شده، بیشتر آشنا کنیم؛ دیدار بانوان قرآن پژوه با رهبر انقلاب؛ دیداری که در بحبوحه فضای فتنه‌ی سال ۸۸ برگزار شد.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما