شناسهٔ خبر: 36016843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

درخشش ادامه‌دار آزمون در آسیا و اروپا؛

گل و پاس گل تماشایی سردار در برد ۶ تایی زنیت

زنیت سن‌پترزبورگ با نمایش درخشان ملی پوش ایرانی خود موفق به برتری پُر گل برابر روستوف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در ادامه بازی‌های هفته سیزدهم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سن‌پترزبورگ که سردار آزمون را در کنار آرتم زیوبا در خط حمله داشت، از ساعت ۱۹:۳۰ امشب در ورزشگاه گازپروم آرنا با روستوف رده چهارمی دیدار کرد.

زیوبا بلندقامت در دقیقه ۱۴ یک پنالتی گرفت که آن را تبدیل به گل کرد و ۶ دقیقه پس از آن نیز دومین گل زنیت سن‌پترزبورگ را به ثمر رساند تا خیلی زود با ۲ گل از روستوف پیش بیفتند.

در حالی که نیمه اول رو به پایان بود، در دقیقه ۴۴ پاس به بغل آرتم زیوبا را سردار آزمون با مهار توپ و شوت بغل پا از زاویه بسته، به زیبایی وارد دروازه روستوف کرد تا زنیت سن‌پترزبورگ با برتری ۳ بر صفر به رختکن برود.

کاراوائف و زیوبا دو گل دیگر برای زنیت در نیمه دوم زدند که یکی از آنها را ارمنکو از روی نقطه پنالتی پاسخ داد، اما در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده سردار آزمون حرکت سریعی از میانه زمین شروع کرد و با پاس در عمق زمینی تماشایی ویلمار باریوس را در موقعیت خوبی قرار داد تا او ششمین گل تیمش را به ثمر رساند.

زنیت سن‌پترزبورگ که در امتیاز ۲۶ با روستوف برابر بود، با این پیروزی به رده دوم جدول لیگ برتر روسیه صعود کرد و با لوکوموتیو مسکو صدرنشین در امتیاز ۲۹ برابر شد.

سردار آزمون در حالی امشب با گل و پاس گل برابر تیم پیشین خود درخشید که در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل کامبوج ۳ گل به ثمر رساند و پیش از آن در یک مسابقه لیگ برتر روسیه برابر اورال و دیدار لیگ قهرمانان اروپا مقابل بنفیکا پرتغال موفق به گلزنی شده بود.

آزمون با عملکردی که در دیدار با روستوف داشت، تعداد گل‌ها و پاس گل‌های خود را به عدد ۴ رساند و در رده سوم برترین پاسورهای لیگ برتر روسیه ایستاد.

نظر شما