شناسهٔ خبر: 36016487 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افتخاری: تاسیسات فقط خودش را می‌بیند/ جدول مسابقات کاملا قانونی است

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: جدول مسابقات بانوان کاملا قانونی است و تاسیسات اگر اعتراضی دارد کتبی اعلام کند.

صاحب‌خبر -

سیدحسن افتخاری رئیس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اعتراضات تاسیسات دریایی در خصوص جدول مسابقات لیگ برتر بانوان اظهار داشت: این اعتراض فقط از سوی تاسیسات دریایی بوده چون آنها فقط خودشان را می‌بینند و کاری به هندبال کل کشور ندارند. تمام تیم‌ها دور رفت 4 میهمانی و 3 میزبانی دارند بنابراین ما از قاعده خارج نشده‌ایم.

وی افزود: اگر قرار باشد در مشهد 2 میزبانی داشته باشیم در این صورت اول خبرنگاران دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند همزمان در یک سالن حضور داشته باشند، بعد از نظر داوری دچار مشکل می‌شویم. از نظر پزشک، عوامل اجرایی مانند حراست و تماشاگر هم برای ما مشکلاتی به وجود می‌آید. مگر هندبال بانوان چقدر تماشاگر دارد که 2 مسابقه همزمان هم در یک شهر برگزار شود؟

افتخاری درباره اینکه به نظر می‌رسد اعتراض تاسیسات درباره میزبانی 2 هفته در لیگ منطقی است، خاطرنشان کرد: من روز چهارشنبه با او صحبت کردم و گفتم اگر اعتراضی دارند کتبی به ما اعلام کنند. من حتی با مدیر باشگاه هم صحبت کردم و او حرف‌های مرا قبول کرد.

رئیس کمیته مسابقات هندبال درباره اینکه تاسیسات حتی تهدید به کناره‌گیری کرده، تصریح کرد: خودشان می‌دانند اما اگر اعتراضی دارند کتبی اعلام کنند. جدول ما کاملا قانونی است. اگر تاسیسات می‌خواهد میهمان شود در این صورت دور رفت 5 بازی میهمان خواهد بود، آنها یعنی در این باره مشکلی ندارند؟  مربی که نباید به این چیزها فکر کند مربی باید با فکر 14 برد روی زمین برود.

وی درباره اینکه شائبه‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه چون شما اهل اصفهان هستید تمایل دارید یک تیم اصفهانی روی سکو برود، عنوان کرد: من حتی یک بازی را عقب و جلو نکردم و این جدول هیچ ارتباطی به اصفهانی بودن من ندارد. شما با این فرض که 2 تیم اصفهانی و مشهدی در یک شهر میزبان نباشند، هر طور می‌خواهید قرعه را بچینید، مشکلی نیست.

انتهای پیام/س

نظر شما