شناسهٔ خبر: 36016403 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جهنم استانبول شب مرگ و زندگی برای زیدان

رئال مادرید امشب در دیداری پرانتقاد و با یک گل مغلوب میزبانش مایورکا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که از پیروزی بارسا و صعود این تیم به صدر جدول مطلع بود، امشب در زمین مایورکا تیمی کم اثر نشان داد و نتوانست تک گلی که نیمه اول دریافت کرده بود را جبران کند. در رئال بازیکنانی چون مودریچ، کروس و بیل غایب بودند و ترکیب خط حمله این تیم را نیز وینیسیوس، بنزما و یوویچ تشکیل می دادند. مثلثی که کار خاصی انجام نداد و تنها می توان به یک ضربه به تیر بنزما در نیمه اول اشاره کرد. ورود رودریگو و براهیم در نیمه دوم هم دردی را دوا نکرد و رئال با همان یک گل بازنده شد.

 

 

 

 

به این ترتیب آمار زیدان در لالیگا پس از بازگشتش به رئال 10 برد، 5 تساوی و 5 شکست شد و تنها 58 درصد امتیازات را کسب کرده است؛ در حالی که سانتی سولاری زمانی که مربی رئال بود، در 17 دیدار آمار 12 برد، یک تساوی و 4 شکست را به جا گذاشت و 73 درصد امتیازات را کسب کرده بود.

رئال با نمایش امشب خود نگرانی های زیادی را باعث شد در حالی که سه روز دیگر باید در استانبول و در یک بازی حیاتی به مصاف گالاتاسرای برود. رئال در گروه خود یک امتیازی است و اگر به حریف ترک خود ببازد، به صورت جدی خطر رفتن به لیگ اروپا را حس خواهد کرد. دیداری که برای زیدان حکم مرگ و زندگی را دارد و شاید سند اخراج او را امضا کند.

 

 

نظر شما