شناسهٔ خبر: 36016026 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

برگزاری بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی، ورزشی در الیگودرز

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان الیگودرز، در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته ازاجرای بیش از ۶۰ برنامه متنوع فرهنگی - ورزشی در شهرستان الیگودرز به مناسبت هفته تربیت بدنی وورزش خبر داد.

صاحب‌خبر -
مهدی شاهنصیری گفت: هدایت و ارشاد جامعه به سمت و سوی ورزش و فرهنگ سازی از وظایف همه مردم بخصوص اداره ورزش و جوانان است
وی افزود: از زمانی که اینجانب سکان اداره ورزش را بدست گرفتم تحولات زیادی در عرصه ورزشی ایجاد شده است که در طول تاریخ ورزشی شهرستان کم نظیر است
شاهنصیری یادآورشد: از مهمترین کارهایی که انجام گرفت انتقال اداره ورزش و جوانان از میدان امام حسین(ع) و مجموعه شهید کاظمی به ورزشگاه ملی بود. ورزشگاهی که میلیاردها برای آن هزینه شده بود مکانی شده بود برای جمع شدن معتادان و خلافکاران ولی توانستیم با هزینه یک میلیاردی آن را بازسازی کنیم و اکنون این ورزشگاه آبرویی برای شهرستان و استان شده است
شاهنصیری اظهار داشت ورزشگاه ملی تنها ورزشگاه استان است که ساختار فیبر نوری دارد و می تواند تمام داده های دیتا، صوتی و تصویری را با سرعت بالا ارسال و دریافت کند.
رئیس اداره ورزش و جوانان الیگودرز با اشاره به حماسه سازی شهدا، جانبازان و ایثارگران و یاداوری رشادت های آنها افزود: در هفته تربیت بدنی و ورزش با خانواده های شهدای ورزشکار دیدار خواهیم داشت و از صبر و شکیبایی بازماندگان و یادگاران ان بزرگواران تجلیل و قدردانی خواهیم کرد.
وی اضافه کرد: همایش های دوچرخه سواری ، پیاده روی خانوادگی در راستای گسترش عمومی ورزش و توجه ویژه به ورزش همگانی که از سیاست های مهم اداره ورزش و جوانان و از شاخص های برنامه فرهنگی ورزشی هفته تربیت بدنی خواهد بود.
شاهنصیری افزود: در این زمان کوتاه نمی شود کل کارهایی که مجموعه زحمتکشان اداره ورزش انجام داده اند را بازگو کرد اما تیتروار به بخشی از آن می توان به: آسفالت ورودی ورزشگاه ملی، بازسازی استخر شنا ، بازسازی سالن کشتی، کشت زمین فوتبال، پیست تارتان، سکوی ورزشگاه شهید ارسلان، چمن مصنوعی در چند روستا، ایستگاه سلامت و دوچرخه سواری، پیست اسکی تمندر، برگزاری ۳۰ مسابقه کشوری در الیگودرز از جمله مسابقات انتخابی تیم امید کشتی، تجهیز ۳۰ روستا به وسایل ورزشی و ..... اشاره کرد.
وی مسیر ورزشی الیگودرز را روندی رو به رشد ورزش دانست و افزود: برای اولین بار سه ورزشکار الیگودرزی شانس المپیکی در رشته های بوکس، کشتی و دو میدانی دارند و از طرفی برای اولین بار شیر زنان وزنه بردار الیگودرز به نمایندگی از لرستان توانستند مقام اول کشوری را از ان خود کنند.
در پایان رئیس اداره ورزش از حمایتها و پشتیبانی نماینده شهرستان الیگودرز تشکر کرد و گفت: اگر حمایتها و پیگیری های دکتر خدابخشی در امر ورزش نبود خیلی از پروژه ها شروع، پیشرفت و پایان نمی یافت.

نظر شما