شناسهٔ خبر: 36015755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

واکاوی شکست ایران مقابل بحرین

کارشناسان با مقایسه تیم ملی با زمان کی روش معتقدند باید فرصت کافی به ویلتموس سرمربی تیم ملی برای هدایت تیم داده شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

تیم ملی فوتبال کشورمان در سومین بازی مقدماتی خود در منامه پایتخت بحرین مقابل تیم ملی این کشور قرار گرفت و با یک گل از نقطه پلانتی نتیجه را واگذار کرد و به رده سوم گروه خودش (گروه سی) سقوط کرد. 

ویلتموس سرمربی تیم ملی درباره نتیجه بازی مقابل بحرین گفت: ما تلاش کردیم بازی خوبی ارائه دهیم. در نیمه اول چند موقعیت برای گل زدن داشتیم و وقتی به خوبی استفاده نکردیم شرایط سخت شد. اشتباه بازیکنان منجر به دریافت پنالتی شد اما در ادامه بازی هم توپ به دست بازیکن حریف برخورد کرد اما داور پنالتی را اعلام نکرد.

<div id="video-display-embed-code_242789" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/738298/242789?width=400&height=300"></script></div>

آشتیانی کارشناس فوتبال معتقد است، کم دویدن بازیکنان نسبت به بازیکنان تیم بحرین و سبک و بازی ویلتموس که مالکانه است برای تیم ملی موجب شد بازیکنان بحرین جلوی خلق موقعیت های سردارآزمون و انصاری فرد را بگیرند. 

وقتی تیم مالکانه بازی می کند باید باز بازی کند و مالکانه بازی کردن امکان سازماندهی دفاع تیم را ندارد و به حریف اجازه می دهد بهتر بتواند از فضای بوجود آمده استفاده کند اما شکست ما از بحرین نمی تواند سد راه تیم ملی برای حضور در جام جهانی باشد اما تجربه ای برای سرمربی تیم بود.

<div id="video-display-embed-code_242790" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/738298/242790?width=400&height=300"></script></div>

در ادامه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و نتایج بدست آمده مورد بررسی قرار گرفت. 5 دیدار در مرحله یک هشتم نهایی برگزار شد که استقلال تهران با سه گل فجر سپاسی را شکست داد، شهر خودرو مقابل مسجد سلیمان تن به شکست داد، شاهین مقابل سایپا پیروز شد، ذوب  آهن با 4 گل مقابل مس کرمان شکست خورد و حذف شد و شهرداری ماهشهر با نتیجه 2بریک مقابل استقلال ماهشهر به پیروزی رسید.

<div id="video-display-embed-code_242791" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/738298/242791?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما