شناسهٔ خبر: 36015195 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

لواندوفسکی با گلزنی مقابل آگزبورگ با رکورد اوبامیانگ برابری کرد؛ گلزنی در 8 بازی ابتدایی فصل

نوید معصومی

لوانگلسکی!

صاحب‌خبر -

طرفداری - دیدار دو تیم آگزبورگ و بایرن مونیخ از چارچوب رقابت های بوندس لیگا با تساوی 2-2 به پایان رسید. روبرت لواندوفسکی در دقیقه 14 موفق شد گل دقیقه 1 ریشتر را جبران کند و البته رکورد شکنی کرد.

به گزارش گل، لواندوفسکی با فرمی نادر، موفق شده تا در 8 بازی ابتدایی این فصل گلزنی کند. تنها هم تیمی سابق او در دورتموند، اوبامیانگ موفق به انجام چنین کاری شده بود. مهاجم گابنی کنونی آرسنال در فصل 2015-2016 در 8 بازی ابتدایی فصل گلزنی کرده بود. 

با این حال، شروع لواندوفسکی در این فصل بوندس لیگا حتی از اوبامیانگ نیز بهتر بوده است زیرا او تاکنون 12 گل در لیگ و در مجموع 16 گل در این فصل برای بایرن مونیخ به ثمر رسانده است. اوبامیانگ در زمان ثبت رکورد خود 10 گل زده بود. هفته آینده بایرن باید در خانه به مصاف اونیون برلین برود و مهاجم لهستانی این شانس را دارد تا به تنهایی از این بابت، بهترین باشد و در 9 بازی متوالی ابتدای فصل گل بزند. آخرین بازیکن بایرن که موفق به گلزنی در 8 بازی متوالی شده بود، روی ماکای در سال 2005 بود. لواندوفسکی 31 ساله 5 سال پیش از دورتموند به بایرن پیوست و از آن زمان، در تنها 254 بازی، 207 گل زده است.

نظر شما