شناسهٔ خبر: 36014273 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در استان گلستان؛ آبگرفتگی معابر و مواج شدن دریای خزر

معاون توسعه و پیش‌یابی هواشناسی گلستان گفت: با نفوذ سامانه سرد و بارشی از فردا به استان گلستان دمای هوا ۸ تا ۱۰ درجه کاهش یافته و سبب مواج شدن دریای خزر می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به نفوذ سامانه سرد و بارشی از فرد به استان اظهارداشت: تا فردا آسمان استان گلستان صاف تا قسمتی ابری، گاهی افزایش ابر همراه با وزش ملایم باد پیش‌بینی می‌شود اما از فردا سامانه سرد و بارشی به استان نفوذ می‌کند.

وی افزود: از بعدازظهر روز یکشنبه با نفوذ جریان‌های مرطوب و سرد شمالی به تدریج شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهیم بود و روز دوشنبه با تقویت سامانه، رگبار و رعدوبرق و کاهش 8 تا 10 درجه‌ای دمای هوا پیش‌بینی می‌‍شود.

معاون توسعه و پیش‌یابی هواشناسی گلستان اظهار کرد: این رایط جوی تا روز سه شنبه این هفته در استان گلستان ادامه دارد که سبب مواج شدن دریای خزر نیز خواهد شد.

رحمان‌نیا گفت: آبگرفتگی برخی معبر عمومی، رگبارهای شدید محلی و نقطه‌ای در مناطق مرتفع و مه‌آلود شدن جاده‌های کوهستانی استان در این مدت پیش‌بینی می‌شود و باید از استقرار در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کرد.

انتهای پیام/ز

نظر شما