شناسهٔ خبر: 36013899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

جهت انجام دو بازی باقیمانده در مرحله رفت

برنامه کامل تیم ملی فوتبال بحرین اعلام شد

فدراسیون فوتبال بحرین برنامه کامل خود را برای انجام دو بازی باقیمانده در چهارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی بحرین که در دور چهارم مرحله مقدماتی جام جهائی قطر 2020 توانست به یک برد شیرین در مقابل تیم ملی ایران دست یابد، درادامه برنامه هایش درچهارچوب این مسابقات، درماه نوامبر یک اردوی دوهفته ای داخلی را پشت سرخواهد گذاشت.


گفته می شود طبق برنامه، این مرحله از اردوها در تاریخ 15 و 16 آبان در شهر منامه برگزار خواهد شد. سپس در تاریخ 19 آبان جهت دیدار برابر تیم ملی هنگ کنگ وارد این کشور خواهند شد تا ادامه اردوی خودشان را در آن جا برگزار کنند.


پس از آن در تاریخ 23 آبان در مرحله پنجم مقدماتی، مهمان تیم ملی فوتبال هنگ کنگ خواهند بود که بلافاصله پس از اتمام این دیدار فردای آن روز (24 آبان) برای رویارویی مقابل عراق به طرف بصره حرکت می کنند تا در تاریخ 28 آبان به مصاف عراق بروند.


این در حالی است که بعد از اینکه این تیم موفق به شکست تیم ملی ایران شد، دیدار مقابل تیم ملی عراق از اهمیت دوچندانی برای آنها پیدا کرده است و آنها با هدایت سوسا مربی پرتغالی خودشان به شدت به دنبال لااقل 4 امتیاز از این دو بازی باقیمانده در مرحله مقدماتی جام جهانی هستند تا بتوانند امیدواری های خودشان را جهت صعود از این مرحله افزایش دهند.


گفتنی است در گروه سوم این رقابت ها در حال حاضر تیم ملی عراق با انجام 3 بازی و هفت امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به بحرین در جایگاه نخست قرار دارد و تیم های ایران با 6 امتیاز و هنگ کنگ و کامبوج با 14 امتیاز در رده های بعدی این جدول جای گرفته اند.

 

نظر شما