شناسهٔ خبر: 36011285 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

شور و شعف لحظه برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم غیرقابل وصف است

مدافع گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با بیان اینکه شیرینی لحظه برافراشته شدن پرچم مقدس کشورم غیرقابل وصف است، گفت: کسب نشان برنز تیم ملی در بازی‌های ساحلی ۲۰۱۹ قطر، شایستگی فوتبال ساحلی کشورمان را اثبات کرد.

صاحب‌خبر -

حسن عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر با اشاره به سطح کیفی بالای رقابت‌های بازی‌های ساحلی ۲۰۱۹ قطر اظهار کرد: در این رقابت‌ها تمامی تیم‌ها قدرتمند ظاهر شدند و هیچ دیداری برایمان ساده و آسان نبود، حضور تیم‌های صاحب‌نام دنیا نظیر برزیل، روسیه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس و ژاپن بر اعتبار رقابت‌های ساحلی قطر افزود.

وی با بیان اینکه تیم ملی مقتدرانه از مرحله گروهی صعود کرد، افزود: در قطر با تیم‌های سنگال، اوکراین و پاراگوئه از سه قاره مختلف هم‌گروه شدیم و با سه پیروزی پیاپی از مرحله گروهی صعود کردیم.

ملی‌پوش فوتبال ساحلی کشورمان با تأکید بر نبرد با سبک‌های متفاوت بازی در رقابت‌های ساحلی قطر تصریح کرد: نبرد مقابل تیم‌های مختلف باعث شد با چالش روبه‌رو شویم هرچند این چالش برایمان شیرین بود و نبردهای حساس را با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

عبدالهی با اشاره به شکست تیم ملی در مرحله نیمه پایانی مقابل روسیه گفت: با درایت کادر فنی به‌عنوان تیم نخست از مرحله گروهی صعود کردیم، در مرحله نیمه پایانی در وقت نخست بازی با سه گل از رقیب قدر عقب افتادیم، دو گل از این سه گل را در وقت دوم بازی جبران کردیم و می‌توانستیم صاحب یک ضربه پنالتی شده و بازی را به‌تساوی بکشانیم.

وی با بیان اینکه داوری در دیدار مقابل روسیه علیه تیم ملی کشورمان بود، افزود: بازیکنان با تمام وجود مقابل روسیه بازی کردند ولی نتوانستیم بازی را به‌تساوی بکشانیم و با شکست مقابل این تیم به دیدار رده‌بندی راه پیدا کردیم.

مدافع مستحکم تیم ملی فوتبال ساحلی با تأکید بر بازی سخت مقابل ایتالیا در دیدار رده‌بندی تصریح کرد: پیش‌ازاین بارها سابقه بازی مقابل ساحلی بازان ایتالیا را داشته و می‌دانستیم بازی سنگینی در پیش داریم، با دو گل از حریف پیش افتادیم ولی حریف نتیجه را جبران کرده و چهار بار دروازه تیممان را باز کرد، بازی در ثانیه‌های پایانی با نتیجه پنج بر چهار به سود حریف بود که با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان توانستیم بازی را به‌تساوی بکشانیم.

عبدالهی با اشاره به پیروزی در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا و کسب نشان برنز بیان کرد: فصل گذشته با مصدومیت مواجه شده و نتوانستم تیم ملی را در بازی‌های آسیا که انتخابی جام جهانی بود، همراهی کنم، کسب مقام سومی رقابت‌های ساحلی قطر پس از دوری یک‌ساله از فوتبال به دلیل مصدومیت از شیرینی و حلاوت خاصی برایم برخوردار بود.

پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی، افتخاری بزرگ است

وی با بیان اینکه پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است، گفت: از سال ۸۵ عضو تیم ملی فوتبال ساحلی هستم و پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگ‌ترین افتخاری است که در زندگی ورزش نصیبم شده است، بارها و بارها با کسب مقام‌های آسیایی و جهانی توانستیم پرچم کشورمان را با اهتزاز درآوریم و این لحظه و این حس غیرقابل وصف بوده و آن را با هیچ‌چیز در دنیا عوض نمی‌کنم.

بازیکن فصل گذشته پارس جنوبی با بیان اینکه در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در تیم رئال مونستر آلمان توپ خواهد زد، افزود: به‌عنوان یکی از لژیونرهای فوتبال ساحلی در این رقابت‌ها در تیمی که مدیریت آن بر عهده گابریل محققی از ایران است، توپ خواهم زد.

عبدالهی با تأکید بر اینکه رودسر قطب فوتبال ساحلی کشور است، تصریح کرد: حضور بنده و محمد احمدزاده به‌عنوان کاپیتان و محسن نصرالله زاده به‌عنوان مربی در تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان نشان می‌دهد رودسر از پتانسیل بالایی برخوردار است، آقای احمدزاده یکی از کاندیداهای بهترین بازیکن جهان است و بنده نیز به‌عنوان لژیونر در تیمهایی نظیر النصر امارات، کاتانیا ایتالیا و لوکوموتیو مسکو سابقه بازی دارم.

لزوم تغییر نگاه مسؤولین گیلان به رشته فوتبال ساحلی

وی با اشاره اینکه نگاه مسؤولین شهری و استانی به فوتبال ساحلی درخور شأن این رشته نیست، افزود: تیم فوتبال ساحلی شاهین رودسر یک باشگاه خصوصی بوده و به مدیریت آقای زالفی اداره می‌شود، این تیم با مشکلات عدیده‌ای دست‌وپنجه نرم می‌کند و با هزینه شخصی مدیرعامل اداره می‌شود.

یکی از برترین مدافعین فوتبال ساحلی جهان با بیان اینکه نگاه مسؤولین گیلان به فوتبال ساحلی باید تغییر کند، گفت: ورزشکاران سفیران کشورمان در عرصه‌های بین‌المللی بوده و نیاز به حمایت ویژه مسؤولین داریم، حمایت مسؤولین باعث دلگرمی ورزشکاران می‌شود.

عبدالهی با بیان اینکه رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ۲۹ مهرماه در شهر آنالیا ترکیه آغاز می‌شود، تصریح کرد: از مربیان باشگاهی و ملی و همبازیانم بابت حمایت‌ها و زحماتشان سپاسگزارم، تشکر ویژه از خانواده و همسرم دارم که همواره حامی و پشتیبانم بوده‌اند.

به گزارش فارس، تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با حضور سه گیلانی به نام‌های حسن عبدالهی و محمد احمدزاده به‌عنوان بازیکن و محسن نصرالله زاده به‌عنوان مربی به مقام سومی رقابت‌های بازی‌های ساحلی ۲۰۱۹ قطر دست‌یافت.

انتهای پیام/۳۳۸۹

نظر شما