شناسهٔ خبر: 36008805 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

کشف جسد پسر 8 ساله از کانال آبیاری گتوند

جسد پسربچه هشت ساله از غرق شدگان حادثه سقوط خودروی پراید درکانال بزرگ آبیاری کشاورزی گتوند با کمک نیروهای امدادی عملیاتی از آب بیرون کشیده شد.

صاحب‌خبر -

جسد یکی از غرق‌شدگان در کانال آبیاری گتوند از آب گرفته شد

روح الله نصیری مسئول آتش نشانی شهرداری گتوند گفت: جسد این کودک با آمبولانس فوریت های پزشکی به بیمارستان کارون شهرستان گتوند انتقال داده و در پی اطمینان از نداشتن علائم حیاتی و تایید مرگ به سردخانه منتقل شد.
وی ادامه داد: جستجو برای پیداکردن دومین پسر غرق شده در این حادثه، با حضور غواصان شوشتر، نیروهای امدادی عملیاتی و دستگاه‌های مدیریت بحران شهرستان گتوند ادامه دارد.
، یک‌دستگاه خودروی پراید حدود ساعت ۱۱:۳۰ روز جمعه با سه سرنشین در محدوده روستای سله چین بخش مرکزی شهرستان گتوند به داخل کانال بزرگ آبیاری کشاورزی سقوط کرد، که موجب مرگ پسر بچه حدود هشت ساله و یک جوان حدود ۱۸ ساله شد، سرنشین سوم یک نوجوان ۱۰ ساله بود که نجات یافت.
کانال بزرگ آبیاری کشاورزی که برای تامین آب اراضی کشاورزی شهرستان گتوند و کشت و صنعت کارون از دهه های گذشته احداث شده است، به دلیل نداشتن گاردریل و علائم هشدار دهنده مناسب هرساله حوادث ناگواری در طول مسیر این کانال رخ می دهد.
تاسیسات و سازه های آبی کانال بزرگ آبیاری کشاورزی شهرستان گتوند زیر نظر شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری کارون بزرگ(گتوند) سازمان آب و برق خوزستان است./ ایرنا
 

کلمات کلیدی

جسد کشف

سقوط پراید

کانال آبیاری

نظر شما