شناسهٔ خبر: 36006780 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

سخنگوی وزارت خارجه حمله تروریستی در ننگرهار افغانستان را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اقدام تروریستی در مسجدی واقع در استان ننگرهار افغانستان را محکوم و با دولت و ملت افغانستان ابراز همدردی کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران شامگاه جمعه اقدام تروریستی در مسجدی در استان ننگرهار افغانستان را که  منجر به کشته و زخمی شدن ده‌ها تن از نمازگزاران شد، محکوم کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی ضمن تسلیت به دولت و ملت افغانستان به‌ویژه خانواده قربانیان این اقدام وحشیانه با آنان ابراز همدردی کرد.

موسوی تصریح کرد: این اقدام تروریستی و هدف قرار دادن نمازگزاران بی‌دفاع در حین ادای نماز جمعه و در خانه خدا نشان از خوی پلید و اهداف شیطانی تروریست‌ها برای ایجاد فتنه و تفرقه میان مردم مسلمان افغانستان و تداوم ناامنی و بی‌ثباتی در این کشور همسایه و مسلمان دارد.

گفتنی است، دو انفجار بمب، امروز حین برگزاری نمازجمعه در مسجدی در ولایت ننگرهار دستکم 20 کشته و بیش از 50 زخمی برجا گذاشت.

گفته می‌شود که این انفجار در مسجدی در منطقه «جو دره» از شهرستان «هسکه مینه» بوقوع پیوسته است. برخی خبرنگاران در فضای مجازی اعلام کردند که در این انفجار سقف مسجد فرو ریخته است.

انتهای پیام/

نظر شما